Widzę, że nie było podobnego wątku o tej bibliotece, ciekawe czemu? Myślę, ze ta biblioteka jest warta większej uwagi..
STRONA
Współrga i z AGA i z gfx.
Kompiluje sobie przykłady z tej biblioteki, muszę powiedzieć że miejscami nawet nieźle to wygląda,
zwłaszcza na uwagę zasługuje szybki system cząstek, (np. polecam przykład PixelExplosion4 z dodawaniem wartości jasności, ładny efekt do eksplozji)
Na niedopalonej A1200 trochę muli, ale na 030/40 już większość działa bardzo dobrze.
Jeśli Ktoś zechce sobie zerknąć i przetestować szybkość u siebie i ogólnie jak to wygląda, to skompilowałem kilka przykładów, niestety nie byłem w stanie skompilować wszystkich (pojawiał mi się bład przy typie *SrcVp że nie znalazł - może Ktoś wie o co chodzi?), wiec jest tylko pare
przyklady
zachęcam też do podzielenia się wnioskami + podania specyfikacji swojej maszyny, nie we wszystkich przykładach jest FPS. (z wiekszosci wychodzi się poprzez ESC, zero na numerycznej, oba klawisze myszy, w przykladzie landtest mozna poruszac strzalkami na numerycznej)
Ogólnie tak sobie patrzę po różnych metodach kodowania, chyba bardziej mnie interesuje większe wykorzystanie
CPU+FAST niż Blitera, póki co ta mi się najbardziej podoba, ciekawe jak by się sprawdziła przy jakimś shootem-upie niż tylko zwykłych przykładach.. przy czym mam tu na myśli właśnie "typowe gry", nie jakieś 3d..