[#5]
Re: [blitz] dual playfield, AGA i paleta - zagwozdka
@peceha,
post #4
Czegoś nie rozumiem, sprawdziłeś wszystkie 8 banków po 32 kolory ?
Ja nie jestem ekspertem od AGA, ale zdaje się że w bplcon3 trzeba ustawić odpowiednio bity 10-12. Standardowo ten rejestr ma wartość $c00, czyl jak dobrze zrozumiałem to od 8 koloru są kolory dla drugiego playfieldu.
bplcon3 EQU $106 ; 0 = EXTBLNKEN - external blank enable
; 1 = BRDSPRT - EXTBLKZD - external blank ored
; into trnsprncy- sprites on BORDERS!
; 2 = ZDCLKEN - zd pin outputs a 14mhz cloc
; 3 = NO FUNCTIONS - SET TO ZERO
; 4 = ECS BRDRTRAN Border opaque
; 5 = ECS BRDRBLNK Border blank
; 6 = AGA SPRES1 \sprite hires,lores,superhires
; 7 = AGA SPRES0 /
; 8 = NO FUNCTIONS - SET TO ZERO
; 9 = LOCT - palette high or low nibble colour
; 10 = PF2OF2 \
; 11 = PF2OF1 } second playfield's offset in coltab
; 12 = PF2OF0 /
; 13 = BANK0 \
; 14 = BANK1 } LOCT palette select 256
; 15 = BANK2 /
;
Tutaj
link jest opis reejestrów AGA. I tam od linii 740 znajdziesz co potrzebujesz.