@Kefir_Union, post #59
@kiero, post #56
@mateusz_s, post #62
@kiero, post #63
@mateusz_s, post #64
@mateusz_s, post #66
@Hexmage960, post #67
@mateusz_s, post #68
@kiero, post #69
Mnożenia wcale nie są bardzo wolne. na 060 to 2 cykle procesora gdzie najszybsza instrukcja to 0.5. Po prostu są wolniejsze niż większość innych instrukcji.
@mateusz_s, post #71
@kiero, post #72
@mateusz_s, post #79
@Hexmage960, post #70
// index do kolor mapy znajdujący się w trafionym pixelu unsigned int texture_pixel_index = texture_list[texture_id].pixels[x + y*tex_width] * 3; // pobieram R,G,B z kolor mapy dla danego indexu, output_buffer[output_pixel_index] = texture_list[texture_id].color_map[texture_pixel_index] << 16 | texture_list[texture_id].color_map[texture_pixel_index + 1] << 8 | texture_list[texture_id].color_map[texture_pixel_index + 2];
// index do kolor mapy znajdujący się w trafionym pixelu unsigned int texture_pixel_index = x + y*tex_width; // pobieram R,G,B z kolor mapy dla danego indexu, output_buffer[output_pixel_index] = texture_list[texture_id].pixels[texture_pixel_index];
@mateusz_s, post #81
@mateusz_s, post #73
******************
UPDATE - test do pobrania
Hej,
Jeśłi Ktoś ma chwilkę i chotę, to zapraszam do testu.
Pozbyłem się na razie tekstur, został sam kolor i cieniowanie
(trochę jak w Za Żelazną Bramą) wydajność oczywiśćie mocno
podskoczyła, chciałbym poznac wyniki na prawdziwych maszynach.
http://mstanisz.website.pl/tmp/other/ray-3.zip
Dostępne wersje 040, 060, 080
Z reguestera wybieramy rozdzialczość, np. 320x240, 640x480
i tryb KONIECZNIE 32 bity
ruszanie myszką obrót głowy.
WSAD poruszanie się
ESC wyjsćie i liczba FPS
Proszę wpisywać FPS-y oraz przy jakich parametrach był test i na jakiej wersji
DZIĘKUJĘ z GÓRY !!
***************
@mateusz_s, post #81
@Hexmage960, post #85
@mateusz_s, post #73
@Umpal, post #88