@tukinem, post #30
@teh_KaiN, post #27
I w tym miejscu musisz porzucić funkcje rysujące blitza i zrobić swoje.
@teh_KaiN, post #31
@tukinem, post #33
@c64portal, post #32
@c64portal, post #34
@tukinem, post #36
@Hexmage960, post #37
@tukinem, post #38
jeśli chodzi o scroll x, to można nawet poszerzyć bitmapę o 2 kolejne kolumny kafli
@tukinem, post #38
- pierwszą metodę już przerabiałem właśnie
- druga metoda niewiele mi mówi (koprocesor graficzny, to masz na myśli Blitter zapewne), ale jeśli to okienko, to nie byłoby w Blitzu chyba zbyt szybkie używając trybu systemowego (AMIGA), ale używam trybu BLITZ (sprzętowego, który odcina całkowicie system), a nie można ich mieszać
- co do Chunky to w Blitzu jest nowa biblioteka o nazwie chyba NChunkyLib jak dobrze pamiętam, ale ona działa w trybie AMIGA, na nowej bibliotece NScreen (od nowa napisana obsługa ekranu Intuition). Musiałbym od nowa uczyć się komend, a niektóe wcale tam nawet nie są opisane w dokumentacji :D
@Hexmage960, post #40
@tukinem, post #41
Ale ta pierwsza metoda chyba będzie wolna... 320x192 piksele to jest 20x12 kafli, czyli co klatkę wklejać 240 kafli, tylko z przesunięciem? Nie rozumiem...
Po pierwsze samo sprawdzanie tablicy 20x12 będzie długo trwało używając slow ramu.
Po drugie nie ma szans, żeby nie było znać dorysowywania, a po trzecie w platformówkach sporo kafli będzie się różnić. To raczej nie przejdzie.
@Hexmage960, post #42
@tukinem, post #41
@pch, post #44
@pch, post #44
@pch, post #44
@c64portal, post #48
@tukinem, post #49
@c64portal, post #50
@tukinem, post #51