[#1] RESHOOT
Właśnie RESHOOT trafił do pierwszych osób, które grę zamawiały. Pojawił się na YT już filmik z nagraniem samej rozgrywki.
[#2] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #1

Grafika i dźwięk (zwłaszcza dźwięk) na poziomie kiepskiej gry na ośmiobitowce. Nie kupię.
[#3] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #1

Technicznie super, płynna animacja, wiele animowanych obiektów na ekranie, szybka akcja. Tematycznie, no... nie moja bajka
[#4] Re: RESHOOT

@Koyot1222, post #3

Kurcze a ja pomimo wspomnianych niedoróbek kupiłbym, żeby postrzelać do tych wielkich obiektów, ale poziom trudności jest dość spory (moje wrażeniaz dema), więc bez trainera nie będę miał dużej przyjemności. No i brak "końca" gry też boli

Obejrzałem sobie ten filmik i koleś ginie trochę szybciej niż ja! Przydał by się film z "całej" gierki ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2016 09:16:07 przez BULI
[#5] Re: RESHOOT

@BULI, post #4

Lol, trudne? to zobacz Sky Force (ios/android/piec) :P
[#6] Re: RESHOOT

@WojT_GL, post #5

Lol, trudne? to zobacz Sky Force (ios/android/piec) :P

no chyba na PC wersja reload jest jeszcze nie dostepna na dzien 31 sierpien
do tej listy dodalbym PSP/SymbianOS
[#7] Re: RESHOOT

@HOŁDYS, post #6

Trudność nie dotyczy tylko wersji Reload, wcześniejsze też miały wysoką trudność - konia z rzędem komuś kto wymasterował całą grę na wszystkie medale... :)
[#8] Re: RESHOOT

@WojT_GL, post #5

No, ja na pewno dobrym łamaczem dżoja nie jestem, dla tego czekam na traiber i kogoś kto "przejdzie" grę i pokaże to w na YT. Jesteś chętny?
[#9] Re: RESHOOT

@BULI, post #4

koleś ginie trochę szybciej niż ja

Nieważne czy zginiesz szybciej, czy później. W tej grze donikąd nie dolecisz, a wynik punktowy możesz sobie zapisać na kartce, bo nie ma tabeli hi-score.
[#10] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #1

Niestety nie moja bajka chociaż na tym silniku mógłby powstać fajny klon Project X. Ciekaw jestem platformówki, która wyciskałaby max możliwości z AGA.
[#11] Re: RESHOOT

@pong777, post #10

Niestety nie moja bajka chociaż na tym silniku mógłby powstać fajny klon Project X.

T-ZerO

Ciekaw jestem platformówki, która wyciskałaby max możliwości z AGA.


Tales From Heaven ( Amiga AGA )



Litil Divil

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2016 11:27:00 przez Dorian3d
[#12] Re: RESHOOT

@Dorian3d, post #11

T-ZerO
[#13] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #1

Technicznie silnik ma potencjał o czym koledzy napisali powyżej, ale ta gra gemplejowo zabija nudą. Po prostu nie jest warta tych 36 euro. Przy Makaronie się rozbestwiłem co do szuterków to fakt. Warto wspomnieć, gdzie znajduje się nasze podwórko w porównaniu do reszty świata - kilka lat temu na tą konsolę wyszła gra Sturmwind, gdzie w tandemie kolesie klepali ją kila dobrych lat. Koniec końców wołali za nią niecałe 35 jurków. Pomijam aspekt techniczny (ztcw nie pisali bezpośrednio pod sprzęt tylko korzystali z KallistiOS). Rezultat jest dość wymowny. Trzeba od czegoś zacząć, ale na pewno nie w takim stylu. Szkoda bo spodziewałem się czegoś więcej, a w szczególności za taką cenę.

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2016 12:29:59 przez Lokaty
[#14] Re: RESHOOT

@Lokaty, post #13

Gdyby Reshoot ukazał się w 1993 r., to nadawałby się do dołączenia jako bonus do bundle A1200 lub CD32. Jako samodzielna produkcja miałby może szansę jako "budget game" za 10GBP.
Poziom tej gry jest wyjątkowo niski jeśli weźmiemy pod uwagę, że autorem jest facet, który pracował w Amiga Joker. Recenzował tam mnóstwo gier, więc powinien wiedzieć, jak wygląda dobra strzelanina.
[#15] Re: RESHOOT

@PopoCop, post #14

Dzięki za rozwinięcie tematu postaci stojącej za grą. Tak się składa, że game-dev mnie bardziej interesuje od strony technicznej niźli "osobowej", ale też warto wiedzieć więcej w tym temacie. Z całą pewnością człowiek ten powinien wiedzieć na jakiej zasadzie takie gry "dają miód".
Chyba dzisiaj "poślinię się" do Border Down... ;-P
[#16] Re: RESHOOT

@Lokaty, post #15

A wystarczy czasami zerknąć "na główną", aby dowiedzieć się takich "osobowych" niuansów.

PopoCop trafił w samo sedno. Dziwi mnie, że gość, który popełnia stwierdzenie in the whole lifetime of the Amiga, there were some games that looked more colorful than RESHOOT. But there also were a lot more not-so-great games, with sloppy framerate and all kinds of other problems. As former editor of Germanys biggest Amiga-games magazine Amiga Joker, believe me: I´ve played them all. wydaje grę, która stoi w sprzeczności tego stwierdzenia. Skoro grał we wszystkie, to powinien zdawać sobie sprawę z tego, co stoi za ich popularnością/sukcesem lub brakiem tegoż. Płynna animacja wygląda fajnie, duże obiekty robią wrażenie, ale dithering teł na AGA rani oczy, podobnie jak i kwadratowe, nieinteresujące obiekty. Chipowa muzyka sprawia, że więdną uszy. Neverending gameplay w takiej postaci jest zabójstwem popularności i sukcesu, brak tabeli najlepszych wyników (nie mówiąc o ich zapisywaniu) to w strzelaninie pokazanie, że nawet autor nie chce sprawić, aby gracz próbował być lepszym od samego siebie doskonaląc swoje umiejętności (w końcu większość grających lubi wyzwania). Brak powerupów w strzelaninie to już w ogóle śmiech na sali.

Tak w ogóle to produkcja wygląda jakby była wersją demo większego, finalnego produktu, a autor nie odważył się pokazać więcej i jeszcze każe płacić sobie za to 35 euro (rozbój w biały dzień).

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2016 20:18:09 przez mailman
[#17] Re: RESHOOT

@mailman, post #16

zgadzam sie w pelni. feniga za to bym nie dal!
[#18] Re: RESHOOT

@aszu, post #17

Rychu szykuje Reshoot 2. Założył sobie stronę, na której zbiera pieniążki. Wymienił też atrakcje, jakie zamierza umieścić w sequelu. Nie widać wśród nich niczego nowego...
[#19] Re: RESHOOT

@PopoCop, post #18

Niestety ale chyba masz rację
[#20] Re: RESHOOT

@PopoCop, post #18

pasuje chyba zaktualizowac naszego patreona, jakbys my mieli chociaz te 100 dolcow na spole na miesiac to nasze projekty mogly by powstawac szybciej, lub w wikszej ilosci rownolegle..
[#21] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #1

Grupa Flashtro przygotowała trainer do wydanej gry Reshoot wraz z dodaną funkcją autofire. Dystrybuowany był jako zmodyfikowana wersja programu wykonywalnego bez danych z gry niezbędnych do prowadzenia rozgrywki. Autor gry wyraził zgodę na dystrybucję w takiej formie, lecz postawił jeden warunek - trainer musiał zostać usunięty, gdyż jak to określił "psuje zabawę".

Dlaczego taka dziwna decyzja? Film z gry obnażył prawdę - gra z włączonym trainerem zaczyna się od początku po 10 minutach...
[#22] Re: RESHOOT

@mailman, post #21

Trainer miał być usunięty, ponieważ autor gry ma w planach listę wyników w sieci. A z trainerem byłoby to nieuczciwe, bo znając życie ludzie by wstawiali wyniki z cheatem.

Sama gra mnie zawiodła. Co prawda uważam że przydałoby się więcej gier na AGA, ale ta gra nie wygląda tak jak powinna. Brzmienie to kwestia gustu, choć nawet dla fanów muzyki "chip" podkład muzyczny jest taki sobie. Sama gra jest krótka i mało wciągająca, właściwie po jednorazowym ukończeniu nie kusi do powrotu. Właściwie jedyną zaletą gry są duże obiekty i ich ilość.

Mam nadzieję że Reshoot R będzie bardziej wyglądał jak na AGA, ale obawiam się że będzie niewiele bardziej udana niż Reshoot.

Ostatnia aktualizacja: 03.11.2016 22:49:01 przez Solo Kazuki
[#23] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #22

Spoko, zaraz potem zrobi Reshoot Turbo GTI (TDI ? :)) Deluxe. Za kolejne 30 euro będziesz miał np. moduł zamiast chiptuna i stożki zamiast sześcianów.

No napisał koleś dobry engine, ale ewidentnie potrzebuje jakiegoś grafika i designera poziomów.
[#24] Re: RESHOOT

@twardy, post #23

Pisałem do niego w sprawie grafiki, ale nie był zbytnio zainteresowany. Współpracuje z profesjonalnym grafikiem i to mu wystarcza.
Chciałem wyrenderować coś w specyfikacji jakiej mi przesłał, ale czasu mi zabrakło zupełnie żeby się tym zająć. Może, kiedyś.
[#25] Re: RESHOOT

@Koyot1222, post #24

Solo Kazuki napisał: Sama gra jest krótka i mało wciągająca, właściwie po jednorazowym ukończeniu nie kusi do powrotu.
Z tego co wiem, to tej gry się nie da ukończyć, bo... nie ma ona zakończenia (gra się w kółko).

Koyot1222 napisał: Pisałem do niego w sprawie grafiki, ale nie był zbytnio zainteresowany.
A co tam chciałeś poprawiać? Reshoot jest idealny pod względem grafiki (i całej reszty)
[#26] Re: RESHOOT

@PopoCop, post #25

Wydaje mi się, że zmiana kubika na jakiś fajny samolocik dodała by grze już na starcie większego uroku. Nawet byłem skory udostępnić swoje lowpolowe obiekty. Grzecznie, acz stanowczo mi odmówiono.
Jak to mówią, lepiej nie wtykać palców na siłę miedzy tryby. Poza tym, mam co robić
[#27] Re: RESHOOT

@PopoCop, post #25

A obejrzałeś podany przez Mailmana filmik? Coś mi się zdaje że nie...

A gry dosyć często "zaczynają się od początku" po jednorazowym przejściu. Zazwyczaj z wyższym poziomem trudności, ponoć tutaj też tak jest.

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2016 11:37:43 przez Solo Kazuki
[#28] Re: RESHOOT

@Solo Kazuki, post #27

Podsumowując, autor dostaje miesięcznie kasę od paru ludzi z Patreona oraz ze sklepu Amiworx gdzie została wystawiona w cenie 36 euro a całą grę można przejść w 10 minut... nieźle, tego sie nie spodziewałem.
[#29] Re: RESHOOT

@Leon, post #28

Bo to nie jest zwykła gra, tylko dzieło, które stworzył Richard "zrecenzowałem wszystkie strzelaniny i wiem jaka powinna być ta doskonała" Löwenstein.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem