[#13]
Re: Cthon - Prawie jak klon Glooma :)
@recedent,
post #3
Wstępnie przyjrzałem się Gloomowi i Cthon.
W oczy rzuca się bardziej rozbudowany system map na korzyść glooma który posiada ściany nachylone pod kątem 45stopni. Generuje to jednak dodatkowe utrudnienia w postaci rozciągania lub dublowania grafiki :/
Generalnie, chyba łatwiej było by nawet tworzyć labirynty kiedy ściany zawsze są nachylone pod kątem prostym do siebie.
Z podstawowych interesujących mnie informacj nt Gloomai:
1. Ściany w zasadzie składają się z kwadratów 64x64pix (co jest jak na moje skromne możliwości ogromnym obszarem)
2. Wrogowie to przeważnie obiekty mające także max wysokość 64 pix.
- nie wiem po co postacie wrogów mają aż 8 kierunków. Trochę niepotrzebnie, wystarczyło by 4 a resztę klatek przeznaczyć na ładniejszą animację choćby umierania, albo różnych zwłok ;) Mi na dzień dzisiejszy powinno wystarczyć 4 kierunki.
3. Interesujące są drzwi Cthon, nie ma takich w Gloomie, ale widziałem, że podobny efekt jest możliwy do osiągnięcia.
Ostatnia aktualizacja: 17.02.2017 08:44:17 przez Koyot1222