1) kierunek renderowania jest jeden, ale będą zakręty tego tunelu
Być może jeżeli powstanie dodatek do gry, to będzie można wylądować, wyjść ze statu i chodzić po terenie, wtedy być może dorobimy obracanie bo zakładam, że będziemy mieć też większe doświadczenie
Obrót o 90 stopni bez problemu by się dało, ale do wyścigów nie przewidujemy takiej mechaniki. Może w drugiej części jak będą elementy eksploracji planety to się przyda.
2) obecnie przestrzeń nie jest generowana, jeszcze nie wiemy jak to będzie finalnie
rozwiązane. Nadal trwają prace koncepcyjne, jak będzie trzeba to stworzymy proceduralnie generowany świat, dało by to bardzo duże pole do popisu, ale projekt musiał by się znacząco rozbudować, aby móc wykorzystać zalety proceduralnych światów.
3) będzie mapa - nawet już jest jak widać na tym przykładzie rozgrywki dla 2 graczy
4) silnik jest w pełni skalowalny - im wyższa rozdzielczość tym więcej pamięci RAM jest potrzebne na wyliczenie tablicy ray castingu - X * Y * Z
Dla amigi 500 obecnie jest:
X 40 * 32 = 1280 x WORD = 2560 bytes
Y 32 * 32= 1024 x WORD = 2048 bytes
Dla amigi 3000:
X 160 * 64 = 10240 x WORD = 20480
Y 128 * 64 = 8192 x WORD = 16384
Dla Vampira mogło by być:
X 640 x 128 = 81920 x WORD = 163840
Y 480 x 128 = 61440 x WORD = 122880
Natomiast raczej celujemy w to, aby zrobić pożytek z efektów graficznych rodem ze sceny co da większy efekt WOW niż pompowanie rozdzielczości.
Na gółej a1200 wiele nie zdziałamy, ale jak ktoś ma dopałkę to jakieś efekty myślę, że uda się uruchomić.