@Solo Kazuki,
post #32
Ostatnio próbowałem pograć w "The Settlers" i spotkałem się z błędami podczas zapisu stanu gry. Można było grać i zapisywać poprawnie przez godzinę, dwie - a potem nagle gra odmawiała zapisu gry, bo twierdziła że dysk jest pełny. Po takim zdarzeniu nie dało się już poprawnie zapisać (chociaż można było grać dalej bez zapisu). Błąd zdarzał się też przy próbie zapisu po chwili grania, bez wyraźnej reguły.
Przetestowane na:
A1200 + 8MB fast, kick 3.1, instalator hdd.
A1200 + 8MB fast, kick 3.1, WHDLoad (zamiast komunikatu o błędzie zapisu - guru).
A600 + 2MB chip, kick 2.04, instalator hdd.
Testowałem instalacje z różnych kopii gry, efekt był zawsze taki sam. Nie uruchamiałem gry bezpośrednio z dyskietek.
Pod WinUAE nie mogłem zreprodukować problemu (zapis zawsze działał poprawnie).
Przyczyną okazała się duża partycja na której była zainstalowana gra (A1200: PFS3, partycja 15GB, A600: PFS3, partycja 4GB). Po przeniesieniu gry na partycję <512MB PFS3 problem ustąpił.
Może komuś ta wiedza się przyda.
Ostatnia aktualizacja: 13.11.2019 07:53:25 przez poweredjj