[wyróżniony]
[#3]
Re: Skrypt uruchamiający grę po reboocie?
@mateusz_s,
post #1
Tak, zrobiłem coś takiego dla ShapeShiftera.
Ogarnałem to tak, że skrypt zapisuje plik na dysk, a Startup-Sequence sprawdza czy ten plik istnieje i na tej podstawie decyduje co ma się dalej stać - ma kontynuować odpalanie WB jak zwykle (nie ma pliku na dysku) czy uruchomić ShapeShiftera (jest plik na dysku).
Podobne rozwiazanie powinno dać radę u Ciebie.
Aczkolwiek, jeśli chodzi o gry uruchamiane przez WHDLoad to prostszym rozwiazaniem może się okazać właczenie opcji FULLCHIP. U mnie pomogło na problemy gier, którym brakowało Chip RAM.
EDIT: Przypomniał mi się program
TinyLauncher. To też warto wypróbować jako alternatywę dla haczenia Startup-Sequence ;).
Ostatnia aktualizacja: 22.02.2020 08:08:33 przez tomekwojcik