[#1] screeny przemielone A.I.
większość pożyczona z fejzboka tow. michalmarek77 (nie wiem czy wszystkie z wersji amigowych). Screeny po obróbce Topaz Gigapixel A.I.

1. Project-X



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

2. Bubba'n'Stix



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

3. Chaos Engine



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

4. Lotus



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

5. Wolfchild



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

6. Jim Power



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

7. Magic Pockets



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

8. SOTB 3



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

9. Gods



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

i jeszcze kilka ode mnie:

Turrican title



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Turrican II outro



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Turrican II intro - dla porównania drugi z opcją Face Refinement





-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

można sobie pobrać triala 30-dniowego i pobawić się
idę na śniadanko natenczas.

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2020 14:12:39 przez snajper
[#2] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #1

Brr... jak widzę te filtry "Eagle & Co" to się zastanawiam co ludzie w nich widzą. Kontury się tracą a grafiki często wyglądają jak rozdeptana psia kupa na trawniku.
[#3] Re: screeny przemielone A.I.

@Solo Kazuki, post #2

Trudno się nie zgodzić.
[#4] Re: screeny przemielone A.I.

@Solo Kazuki, post #2

Project X wygląda nawet lepiej, Bubba&Stix jako tako, ale im dalej tym gorzej..

Screen z Lotusa jest z Segi ok, racja
[#5] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #1

Ja tam kocham Amigowe pixelki , a tu ich nie widać … choć faktycznie Projest-X wygląda ciekawie.
[#6] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #1

a możesz zamieścić 1-3 screeny oryginalne? tzw wyjściowe...
[#7] Re: screeny przemielone A.I.

@X-Type^HVR, post #6

na razie nie mogę, bo ich nie mam. Mam tylko te z Turricanów (link do pełnego rozmiaru po kliknięciu w obrazek):








i bonusowo jeszcze Settlers:




mi z tych tutaj podoba się jeszcze Gods, Magic Pockets i ogólnie wszystkie gry utrzymane bardziej w rysunkowym stylu. Choć oczywiście wypikslowanie czegoś takiego to odrębna kategoria i każdy woli co innego, ale zastanawiające jest, że jednak te 20+ lat temu większość uznawała za atut, że na TV przez modulator to te pikselki są tak ładnie wygładzone i ich nie widać - a teraz że nie ma to jak wyraźny, ostry piksel. :P

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2020 16:40:46 przez snajper
[#8] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

ok, teraz fajnie widać :) dzięki
[#9] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

proponuje obejrzec ostatni screeen z Settlersami.
Po tym obrazku z prawej, dopiero sie odechciewa 'rzyc'.
Potworki rodem z Plastusia




Ladnie postawione pixele nawet w lowresie vs rozmazane bohomazy wygrywaja 10:1
ok, racja
[#10] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

AAAHAHA Smiech

powiekszylem sobie obraz z Turricana...
tych trzech kolesi po retuszu z prawej, wyglada jak ekipa "DOWN the Road" pomysł
[#11] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

Mniej więcej tak by wyglądały wersje dla AGA w 640x512.
[#12] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #1

Za duży kontrast, posteryzacja - to negatywy.
Na plus wyostrzenie krawędzi. No cóż, do pikselartu się nie nadaje.
[#13] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #1

co ten komputer zrobil z moim Magic Pockets :(

lepiej tego nie pokazywac autorom grafik
[#14] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

jeszcze parę zestawień:



















[#15] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #14

Tak jak myślałem, jest problem z grafiką indeksową.
W przypadku screena nr 5, który był w HAMie, zaczyna to dawać dobre rezultaty.

Proponuje zapodać jakiś full color obrazek.
[#16] Re: screeny przemielone A.I.

@marianoamigo, post #15

Jeżeli chodzi o SOTB2 to wygląda to i tak źle. Skały kojarzą mi się z atrapami robionymi ze styropianu w filmach klasy C a reszta też jakaś taka byle jaka. Trochę ten cały efekt kojarzy mi się jakby ktoś wałkiem wyrównał świeżą farbę. Wszystko wygląda jak dla mnie nienaturalnie jak wspomniane skały.
[#17] Re: screeny przemielone A.I.

@Solo Kazuki, post #16



Ostatnia aktualizacja: 01.05.2020 03:25:54 przez Artur Jarosik
[#18] Re: screeny przemielone A.I.

@marianoamigo, post #15

ktory screen niby jest w HAM'ie, bo ja tam zadnego nie widze ?
[#19] Re: screeny przemielone A.I.

@selur, post #18

A niech ktoś wrzuci zwykłe zdjęcie np. twarzą w niskiej rozdzielczości. Jestem ciekaw, jak z czymś takim sobie poradzi.
[#20] Re: screeny przemielone A.I.

@_arti, post #19

A bardzo prosze:

tu Arti w 90x90 pixeli



a tu w 3184 x 3184 pixeli, po obróbce przez A.I.



Tu natomiast ostatnie chwile mojego PC. Chwilę później przestał istnieć :) skasowałem go tą siekierą... RIP 486 DX2/66 V/1995



a tu to samo tylko po obróbce przez tę samą A.I.



A tu jakiś tam pilot w 320x200

tu po obróbce


To samo z pewnym Lordem





Te konwersje pixel artów to była raptem zabawa. Na tyle fascynująca, że teraz już gdzieś ta, w otchłani dysków wszelakich, kisi się kilka tysięcy obrazów po jej obróbce.
To, wbrew pierwszemu wrażeniu, nie ma niczego wspólnego z SALem czy EAGLE.
Efekty jej pracy nie zawsze się sprawdzają ale za każdym razem potrafią wywołac podziw i zdumienie.
Jako narzędzie dla grafika, dot, wstepnej obróbki obrazu - NIESAMOWITA SPRAWA.

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2020 14:41:17 przez michalmarek77
[#21] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #7

t temu większość uznawała za atut, że na TV przez modulator to te pikselki są tak ładnie wygładzone i ich nie widać - a teraz że nie ma to jak wyraźny, ostry piksel. :P


To nie tyle przez modulator ile przez to w jaki sposób był wyświetlany obraz na telewizorach PAL/NTSC.
Możesz mieć PVMa, z najlepszym możliwym wejściem, obraz będize ostry jak zyleta a pikseli nadal nie uświadczysz.

Skądinąd to faktycznie śmieszne, że niewielu zwraca uwagę na tak drobny szczegół, iż podłączając Amigę, SNESA, NEO GEO do dzisiejszych TV, nie otrzymuje się "IDEALNEGO OBRAZU" a raptem jakiś paszkwil.

To, że obraz na TV wyglądał w taki sposób nie wynikało z "ułomnosci" tych odbiorkników - gry, oprawę wizualną projektowało się by z tych własciwości KORZYSTAĆ a nie by z nimi żyć.

Metal Slug, na CRT, to nie zlepek pikseli walący po oczach. Ot, raczej coś, w stylu na zdjęciu poniżej:



Cóż, by mieć obraz taki, jaki powinien być wg twórców danej gry, nie ma dziś idealnego rozwiazania (za wyjatkiem PVMa) ale wyświetlanie tego, bezpośrednio na dzisiejszych plazmach, LCD, OLEDACH tylko kaleczy te gry.
Zawsze można "posiąść" tanią zabawkę, która ten problem, w jakimś tam stopniu, rozwiąże.
Taką, która posiada ekran dedykowany by radził sobie z wyświetlaniem takiego obrazu.
Ot, jak poniżej, na przykład.

[#22] Re: screeny przemielone A.I.

@marianoamigo, post #15

Tak jak myślałem, jest problem z grafiką indeksową.
W przypadku screena nr 5, który był w HAMie, zaczyna to dawać dobre rezultaty.


Po części tak - im więcej kolorów tym lepiej.
Choć to nie zawsze jest regułą. Jak widać poniżej. (*)



























Ja tam co jakiś czas, jak najdzie mnei ochota, będę prezentować ten pokaz malarstwa artystycznego w wykonaniu A.I. na kulturalnej stronie FB.
[#23] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #20

Eh, mnie to nawet sztuczna inteligencja nie pomoże...
[#24] Re: screeny przemielone A.I.

@_arti, post #23

Tysz prowda....


;)
[#25] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #20

hmm
Jak być włosy zgolił




zabójca PC

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2020 20:17:42 przez Dorian3d
[#26] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #22

A czy są tam jakieś opcje w tym programie, jak ma interpretować pewne rzeczy, czy wszystko jest domyślne?
[#27] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #22



przeskalowałem intro.
chciałem jeszcze okrasić jakąś lepszą muzą, ale coś mi wersja WHDload CD32 nie chce banglać pod emulatorem (coś mu z obrazem kicka nie pasuje, mimo że wszystko jest robione zgodnie z readme), a z wompierza chwilowo nie nagram, bo przy niedawnych porządkach z kabelkami rozłączyłem sobie cały hakerski system dźwiękowy i już mi łindołs nie zapisuje outputa z Amigi. buuu!
(dolne napisy dodane ręcznie).
[#28] Re: screeny przemielone A.I.

@snajper, post #27

Szkoda tylko, że nie dopasowałeś video do wielkości obrazu ;)
Bo z tego 1280x1024 to może z połową została.
Niestety, źródło jest tak paskudnie skompresowane i ograbione z kolorów, że łatwiej jest to całe zrobić od zera niż próbować zrobić z tego coś fajnego.
No ale czego by nie gadać, lepiej się ogląda niż amigową wersję.

Hmm...
Ciekawe kiedy ta topazowa a.i. skieruje swe zainteresowania bezpośrednio w stosunku do materiałów video.
Bo, może i jakiś uparciucha z niej w tym celu korzysta ale to droga przez mękę.
Cóż, kwestia czasu. Raczej miesięcy niż lat.
[#29] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #28

ano fakt - nie zwróciłem uwagi na to, że ten filmik zajmuje pół obrazu :/
[#30] Re: screeny przemielone A.I.

@michalmarek77, post #28

Jeśli kogoś temat interesuje - własnie wrzuciłem kilkaset zdjęć do kolejnego albumu.

O tu : VGA o jakiej marzyliście!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem