@madman15,
post #37
Pyrdacor zmienił m.in. dane w pliku 1map_texts.amb gdzie jest 16 informacji o obiektach na powierzchni Ambermoona, np. tablica przed wejściem do świątyni Gali czy pojawienie się jaszczurek na Hoimon Desert. Przy okazji kłóci się to pewnie ze zmianami przy przechodzeniu między sektorami na mapie w pliku 1map_data.amb.
W 2map_texts.amb są dane o 99 lokacjach w budynkach i podziemiach na Ambermoonie i Moragu,
a na 3map_texts.amb o 70 lokacjach na Green Moon - chociaż wiele z nich się powtarza słowo w słowo i jest tylko 38 różnych.
Można dolecieć do Gemstone od północnego zachodu ale po dotarciu do muru zwis. Przejście przez teleport do Snakesign też zwis. Ukradłem też orła i doleciałem do Snakesign lądując w środku miasta - wyjście przez bramę - zwis.
Na razie przenoszę 1map_texts.amb z wersji 1.07 do 1.10 i tak będę latał w miejscach zwisu gry aż nie naprawią tego błędu. Zobaczę później czy błędy będą na księżycach.
Zacząłem grać wersję 1.09 by sprawdzić czy Pyrdacor poprawił niepoprawne maksymalne wyszkolenie niektórych postaci. Związane jest to z tym że postaci te po przyjęciu do drużyny mają na sobie rzeczy które zwiększają im te atrybuty, a twórcy gry jeszcze w niemieckiej wersji popełnili tam błędy.
Niestety mimo uwag które przesłałem na innym portalu parę lat temu, a które są podane w arkuszu Excela na stronie Pyrdacora, Leonaria poprawioną ma szybkość ale anti-magic ma 25/30, Valdyn nadal ma pływanie 70/80 (na liście błędów w Excelu pisze że poprawione - może nie u niego ale u twórcy wersji 1.07e lub w WHDLOAD). Co z innymi bohaterami sprawdzę później.
Nie wiem czy poprawki Pyrdacora nie gryzą się z poprawkami w WHDLOAD.
Ostatnia aktualizacja: 15.09.2021 22:17:46 przez prophesore