[#3]
Re: Heroes of Might and Magic 3 na Amidze?
@mwb113,
post #2
Pod WOS być może. Na Linuksie PPC gra miała w minimalnych wymaganiach bodaj PPC 233MHz. Pewnie jednak większym wyzwaniem niż sprzęt, są niezbędne komponenty by zbudować port. Gdyby było to proste, to port VCMI byłby dostępny na AmigaOS 4 już lata temu, bo już lata temu nie tylko ja zgłaszałem postulaty by taki port powstał. Wtedy była jednak odpowiedź że się nie da, bo czegoś tam brakuje. Szczerze powiedziawszy kilka dni temu odświeżyłem temat VCMI, stawiając go na czele listy najbardziej pożądanych portów u jednego prorgamisty, który ostatnio napalił się na przenoszenie gier dla AOS 4 i jak dotąd odpowiedzi nie otrzymałem, więc podejżewam że nawet na AOS 4 nadal się nie da.
Tymbardziej nie da się na AOS3, gdyż port wymaga bibliotek jak poniżej, z których przypuszczam większość nie istnieje w wersji dla 68k.
CMake 3.10 or newer
SDL2 with devel packages: mixer, image, ttf
zlib and zlib-devel
Recommended, if you want to build launcher or map editor: Qt 5, widget and network modules
Recommended, FFmpeg libraries, if you want to watch in-game videos: libavformat and libswscale. Their name could be libavformat-devel and libswscale-devel, or ffmpeg-libs-devel or similar names.
Boost C++ libraries v1.48+: program-options, filesystem, system, thread, locale
Optional, if you want to build scripting modules: LuaJIT