@_arti,
post #43
Przecież tam wszystko robi ARM w RPi. Najpierw cały silnik gry, potem generowana jest ramka obrazu, następnie dane konwertowane do formatu HAM6, wszystko robi ARM. Dopiero wtedy jest to wpychane wprost do chip RAM.
Jedyne co robi chipset Amigi, to Agnus swoim kanałem DMA wrzuca gotowe już dane do Denise, a potem idzie wszystko na ekran. W zasadzie chipset robi tu jedynie za kartę graficzną o bardzo nietypowym sposobie reprezentacji danych obrazu. Powolność HAM wynika nie z powolności chipsetu, tylko z konieczności konwertowania w locie każdej ramki obrazu tak, aby rampa HAM była jak najmniejsza, stąd w takim DP się to ślimaczy. Jeśli robotę odwala bardzo szybki (w porównaniu do najszybszej Motorolki) ARM, to w takim HAMie w zasadzie możesz mieć wszystko - WB, strumień Video, cokolwiek. I nadal będzie szybko. Chyba, że zabraknie mocy ARM... to wtedy nie ;)
Ostatnia aktualizacja: 22.02.2023 11:18:53 przez wali7