@Cezarykl, post #56
@krzysiekp41, post #61
@krzysiekp41, post #61
W przypadku tej gry The Lost Vikings, niekoniecznie lepszym rozwiązaniem jest polecenie KillAGA, bo nadal grafika jest zamazana (na A1200 z AGA). Ta gra uruchamia się przez WHDLoad i nawet niepotrzebny jest parametr NoCache.
@Cezarykl, post #63
@krzysiekp41, post #64
Czyli rozumiem, że gdy uruchamia się daną grę w wersji ECS na A1200 z AGA i wyjątkowo jest zamazana grafika, to można użyć pakietu JSTRównie dobrze możesz użyć WHDLoad, który jest bardziej dopracowany, no chyba że błędy masz pod WHDLoad?
@AmiClassic, post #65
@krzysiekp41, post #66
Jeszcze chyba nigdy nie uruchamiałem żadnej gry przy użyciu pakietu JST.Bo jak ma się do wyboru JST lub WHDLoad, to wybór jest prosty.
Ta gra w wersji na CD32 w porównaniu do ECS, to pewnie ma taką samą grafikę i identyczną liczbę kolorów.Oczywiście, bo nie została wydana wersja AGA.
Gdy uruchamiam przez WHDLoad kultowy klasyk Mortal Kombat II (drugą część), to w ikonce tej gry musi być wpisany parametr NoCache.Składam to na karb Twojego procka, bo u mnie na 030 nie trzeba nic wpisywać i gra działa bez problemów. Jak wiemy 030 jest ostatnim najbardziej kompatybilnym procesorem z poprzednikami.
@krzysiekp41, post #64
To inny wariant odpalenia danej gry, gdy ma nie być uruchomiona przez WHDLoad. To teraz niewiadomo czy do uruchamiania gier lepszy jest pakiet WHDLoad czy JST.
nie widzę sensu używania JST.
Jeszcze chyba nigdy nie uruchamiałem żadnej gry przy użyciu pakietu JST.
Bo jak ma się do wyboru JST lub WHDLoad, to wybór jest prosty.
Twoje podane argumenty:
jst nazwa_pliku_wykonywalnego LeaveVBR LeaveCaches mmu=none execute
@Cezarykl, post #68
czasami denerwuje mnie whdload, gdy dana gra/program ma HDinstaller,Jeśli ma się oryginalny HDInstaller to niby nie ma sensu używania ani JST ani WHDLoad, ale...
czasem lepiej odpalić to bezpośrednio z wb, a nie w whdload
MAMY wolny wybór JST, WHDLOAD, wiec każdy może "podpasować to pod siebie"
:)
JST używałem w epoce PRZED whdload (to jest duża kobyła w porównaniu do jst)Hmmm. Trudno stwierdzić kto był pierwszy, bo oba powstały w tym samym czasie. Dużo do myślenia daje jednak 'wypowiedź' autora JST:
Bert Jahn had developped WHDLoad, which solves this problem because it allows to
load small, game-specific loaders and run them using its own degrade/hd/dos code.
This technique allows easy updates in case of bugs or new functionnalities.
That's what I decided to do myself. JST was born from a 8-hour adaptation of
my link library. It's an equivalent to WHDLoad but more powerful, as the system
can be called in the slave loader, messages can be printed, a gui can be opened,
there are lots of cool functions, and much more.
It also allows easier programming of loaders.