[#6]
Re: Mc studio/wilcza buda
@Wankowicz,
post #1
Najśmieszniejsze jest to, że trudno wykombinować prostszą, pod względem technicznym, grę do zrobienia. Nawet nie trzeba za bardzo ogarniać pisania pod AmigaOS. Można użyć jakiegoś Hollywood (to wyklucza najsłabsze konfiguracje), nieśmiertelnego AMOSa czy w ostateczności nawet HTMLa, który zadziała w jakimś IBrowse (przynajmniej do czegoś się przyda).
Zebrać się w kilka osób, zrobić jakąś prywatną grupę. Zaprosić do niej kogoś ktoś potrafi robić fotki, kogoś to je obrobi i dostososuje do OCS, kogoś kto narysuje proste elementy GUI i gry, jakiegoś programistę biegłego w wybranej technologii. Do tego jakieś osoby sprawne w wymyślaniu ciekawych historii, poprawnym pisaniu. Później dorzucić kogoś do dźwięków i muzyki. To na serio nie jest trudne i wymaga przede wszystkim dobrego rozplanowania projektu, rozpisania scenariusza i w miarę sensownego programisty wysokopoziomowego. No i przede wszystkim wytrwałości.
Promocję gry polecałbym zostawić na koniec gdy CAŁY projekt będzie skończony i będą trwały testy i poprawki. Raczej nie rekomenduję organizowania przedpłat czy podawania jakichkolwiek terminów, bo wiadomo jak to jest - projekt prawie na pewno nie wyjdzie, bo... życie.
Ostatnia aktualizacja: 24.04.2024 16:18:34 przez MDW