[#1] Problem z Quake I Pomocy
Jestem szczęśliwym posiadacczem Quake I .
na początku miałem Apollo 040/40 jednak chodził fatalnie:(
Chciałem sobie pograć bez skakania ekranu więc niedawno nabyłem Blizzarda XC68060/50 ale nadal chodził kiepsko więc go podkręciłem na 66
i nadal niejest dobże niemam karty GFX i niewiem czy na AGA wogule ta gra
chodzi płynnie ??? Jeżeli ktoś zna jakiś skuteczny sposób niech mi pomoże PEASE:(
[#2] Re: Problem z Quake I Pomocy

@zbyszek, post #1

Mysle ze lepszym wyjsciem bylby zakup najwolniejszego PPC z procesorem 040. W zasadzie cena obu kart jest wyrownana. W obecnej chwili bardzo duze przyspieszenie uzyskasz na karcie GFX.
[#3] Re: Problem z Quake I Pomocy

@Andrzej Drozd, post #2

Muszę się z Tobą nie zgodzić. Quake na prockach 68k nigdy nie będzie działał z "bardzo dużym przyspieszeniem". Sam mam 040/40 + najszybszą kartę gfx do Amigi (VooDoo5 5500 64MB) i gra działa fatalnie (wszystkie porty). Grałem w Quake na 060/50 na karcie PicassoIV i też było kiepściuteńko. Wersja dla 68k chodzi szybko chyba tylko na Amithlonie...

[#4] Re: Problem z Quake I Pomocy

@Baron Althaar, post #3

Stary chyba nieuważnie przeczytałeś moje zapytanie więc niewim z czym się niezgadzasz?!

Że Quake I chodzi fatalnie to sam wiem doskonale ale myślałem że może
ktoś ma jakiś patent . niewim czy wiesz ale karta Voodu może być wolniejsza
w amigowch grach mimo swojej mocy od karty pod powerkę bo
szyna PCI do 1200 jest wolna jak żułw :) i to że masz 3DFXa VOODU oniczym nie świadczy, swego czasu widziałem Quake I śmigającego jak buża na karcie CyberVizion 3D 4MB(karta pod Zorro II) na pełnym ekranie i ze wszystkimi detalami w A1200 z Turbo MC68040/40 wiele zależy od sterowników i właściwej kofig.
Nadal więc czekam na jakąś pomocną dłoń w sprawie Quake I na AGA i KARCIE TURBO XC68060-66MHz
[#5] Re: Problem z Quake I Pomocy

@zbyszek, post #4

Głupoty wypisujesz...

1) Nie wiesz z czym się nie zgadzam? Przecież widać jak byk (drzewko), że z komentarzem Andrzeja Drozda
2) Miałem CyberVision64/3D w slotach ZorroII i WIEM JAKI TO WOLNY SPRZĘT. Nie wal głupot, że ten zestaw jest szybszy od VooDoo w slotach PCI, bo WIEM Z DOŚWIADCZENIA, ŻE TO NIEPRAWDA!!!
3) Na 040/40 + CV64/3D Quake nie chodzi jak "buża" :D na pełnym ekranie ze wszystkimi detalami - coś Ci się przyśniło ;)
4) Pomocna dłoń? Nie oczekuj cudów przy takiej konfiguracji, którą dysponujesz...

[#6] Re: Problem z Quake I Pomocy

@zbyszek, post #1

Polecam Ci coś takiego jak FastPatchQuake, można to ściągnąć z aminetu
Jest tam też coś takiego jak QuakeBoost, QBoost3, ale to już dużo gorsze gdzysz usówane jest dużo detali, ale może Ci się też przyda :)
[#7] Re: Problem z Quake I Pomocy

@Baron Althaar, post #5

1)Tak obejżałem drzewko sorka:)

2)powtarzam jeszcze raz na cybergrafix3d dodam może że w rozdzielczości
320-200 Quake I naprawdę chodził jak buża :) niewiem jaką masz wersę gry
może z PC?? ale na wersji orginalnej Amigowej widziałem na własneoczy
że w powyższej konfigóracji chodzi dobże i się nietnie .

3) Nowe pytanko niechcesz sprzedać mediatora albo niewiesz czy ktoś sprzedaje?
[#8] Re: Problem z Quake I Pomocy

@zbyszek, post #7

ad.1) :)
ad.2) Zakonczmy juz ten temat, bo mnie i tak nie przekonasz, ze Quake w 320x200 na 040/40 + CV64/3D (na Zorro II) chodzil szybko - ja mialem taki konfig jeszcze niedawno i wiecej niz kilka klatek na sekunde nie dalo sie wycisnac przy pelnoekranowej rozgrywce. Uzywalem orginalnego portu Quake firmy Clickboom oraz portu dla m68k dostepnego za friko na Aminecie. Instalowalem tez wszelkie latki. Takie gry maja to do siebie, ze bez PPC chodza powoli :(
ad.3) Oj nie znam...

[#9] Re: Problem z Quake I Pomocy

@Baron Althaar, post #3

Aha. Gram na PPC i AGA.

[#10] Re: Problem z Quake I Pomocy

@DariŽ, post #6

DZIĘKI ZA PODPOWIEDZ ZASTOSOWAŁEM TE PROGRAMIKI , KTÓRE MI
POLECIŁEŚ I TERAZ DA SIĘ BEZ ZBĘDNYCH PRZEKLEŃSTW NA ŻABIE SKOKI GRAĆ :)
A WIĘC JEDNAK MOŻNA LICZYĆ NA POMOC A NIE TYLKO NA SMUTNE WYWODY TZW FACHOWCÓW OD WYMAGAŃ SPRZĘTOWCH :)

DZIĘKI I WESOŁCH ŚWIĄT
[#11] Re: Problem z Quake I Pomocy

@Baron Althaar, post #3

Na 040/40Mhz i Voodoo3 Quake na pelnym ekranie to nie jest moze zbyt
dobry pomysl. Jednakűe na 060/50Mhz i Voodoo3 chodzi on bardzo
sprawniew rozdzielczosci 640x480. Oczywiscie bez Warp3D sie nie
obejdzie:) Poza konkursem to miales porownanie predkosci dzialania z
Voodoo3 ? Duze jest przyspieszenie ? Czy dzialaja stery dla Warp3D ?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem