@Jaszczur, post #5
Pamiętam, że bardzo dawno temu jak grałem na A500 w "Leander" to w jednej jaskini nie dało się wskoczyć na platformę. Tak jakby jej nie było. Potem jak grałem w wersję WHDL to już dało się tam wskoczyć. Nie wiem dokładie co było powodem, ale myślę, że nieudolny crack.
@san_u, post #32
@Don_Adan, post #33
@san_u, post #34
@Don_Adan, post #35
@łysy0800, post #36
@Don_Adan, post #42
@san_u, post #43
@san_u, post #43
@lrdmaras, post #45
@san_u, post #46
W grach logicznych to norma, ale w przygodówkach to słaby zabieg, zwłaszcza, że nie wiesz, że czegoś zapomniałeś lub źle zrobiłeś, a gra uniemożliwia ci dostępu do kluczowego elementu fabularnego.Cytuj zaznaczony
@kempy, post #50
@mmarcin2741, post #52
Zdarzały się gry, które miały pełno bugów. Dark Seed albo Kajko i Kokosz.
@Don_Adan, post #42
Z tego co pamietam to blad w pierwszej wersji Kajko i Kokosz dotyczyl klody na wyspie i uzywania rekawicy sily, ale to bylo tak dawno temu, ze moge sie mylic.
@snifferman, post #51
Dodatkowo posiadając A600 nie mogłem budować torów na skos. Nie pamiętam już, czy do tego była potrzebna klawiatura numeryczna, czy poprostu tego nie odkryłem.
@PopoCop, post #1