[#1] Cyber Force - solucja
Witam
Gram sobie ostatnio w Cyber Force.
Ma ktoś może solucję do gry ?? Lub jakieś podpowiedzi co do komend terminala. Grałem dosyć długo w pierwszej misji, przy którymś terminalu cokolwiek bym nie wpisał pojawia się komunikat "nielegalna komenda".
Nie wiem czy nie jest to wynik złego kodu od zabespieczenia (zanim się zorientowałem i wpisałem poprawny kod, możliwe ,że gra sie "zablokowała")
Istnieją też kody do poszczególnych plansz - ma ktoś ??
Ewentualnie kontakt z autorami gry - w którymś staaarym temacie na tym forum pisali, żeby pisać do nich to zdradzą sekrety, cheaty itp.

[#2] Re: Cyber Force - solucja

@Logan, post #1

Rozwiązanie jest w którymś z Gamblerów. Kody do terminali zdobywasz rozmawiając z ludkami, którzy kręcą się po etapach. Trafisz między innymi na: B5231, 34-A4, ABTEAM, 56-C8, 45-B1.

Kody do plansz:
1 - 00000
2 - 12030
3 - 03121
4 - 33034
5 - 42021

[#3] Re: Cyber Force - solucja

@Logan, post #1

To wrzucam to, co jest w Gamblerze.

http://img218.imageshack.us/img218/9692/cf1po9.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/4446/cf2uc6.jpg
[#4] Re: Cyber Force - solucja

@SPECT, post #3

Wielkie dzięki :)
Grę postaram sie przejść samemu, jednak solucją w zanadrzu sie przyda (w życiu bym się nie domyślił że trzeba wpisać "otworzdrzwi [kod]")

Dzięki raz jeszcze OK

[#5] Re: Cyber Force - solucja

@Logan, post #1

Pewno już Loganowi nie potrzebna, ale wrzucam dla potomnych wersję by Yuyo z Gamblera 5/96

--- Poziom 1 ---
Zaczynasz w C8. Podnieś kabel leżący po lewej stronie, w C7 rozwal czołg i zabierz z niego pieniądze. Przejdź do B6, z górnej platformy weź bezpiecznik. W I5 zniszcz kolejny czołg i zabierz pieniądze. Porozmawiaj z gliniarzem w E6, weź kartę. W A7 porozmawiaj z gościem, który da Ci kod do drzwi A6 (kod: B5231). W A6 zabierz bombę, w C4 ściągnij windę i z górnej platformy weź narkotyki i pieniądze. W A7 pogadaj, użyj narkotyków, zabierz klucz do laboratorium. W F1O porozmawiaj (kod: 34-A4), użyj bomby i weź od gościa zapalnik. W I5 wykorzystaj klucz i wejdź do środka. W terminalu H7 zastosuj polecenie "otworzdrzwi 34-A4", wyjdziesz z terminala za pomocą komendy "wyjście". W H7 weź fiolkę z kwasem, przejdź do D6 - użyj fiolki i zabierz notes. W F1O użyj notesu (kod: ABTEAM). Na czytniku B7 sprawdź zawartość notesu (kod: 56-C8 ).

W terminalu E1 napisz: "otworzdrzwi 56-C8", "otworzdrzwi 00-D0". UWAGA! Przy wchodzeniu do terminala nie trzymaj kabla! Użyj go dopiero po wyjściu stamtąd. W C1O weź śrubokręt i wysadź zaporę na górze. W E6 porozmawiaj (kod: 45-B1). W terminalu w laboratorium H7 wpisz "otworzdrzwi 45-B1". W C2 weź klucz, przejdź do C9, otwórz drzwi, użyj śrubokręta oraz bezpieczników. Porozmawiaj w A7 i F1O. Teleportuj się z C9 do G3, przejdź do I3.



--- Poziom 2 ---
Zaczynasz w D4. W E2 przejście jest blokowane przez cegłę. W kwadracie G2 przeskocz na drugą stronę szybu i na dole strzel w zaznaczone strzałką miejsce. Idź do D2, zejdź na dół, do D3, strzel w strzałkę po lewej. Przeczołgaj się pod cegłą, w E3 zejdź na dół, idź do A2. Dalej w dół, potem w prawo. W B6 nie schodź na dół, bo możesz trafić na zapadnię. W C6 wyłączysz zaporę za pomocą kombinacji czerwony-zielony-czerwony. W E7 przeskocz na drugą stronę szybu. W D5 podnieś kartę. Zamień kolejność wierszy i kolumn zgodnie ze schematem podanym na karcie. Powinno to dać taki rezultat:

**-*
*--*
-***
*-**

W F5 ustaw przełączniki zgodnie z dwoma pierwszymi wierszami, otrzymanymi po rozwiązaniu zagadki, w G5 - zgodnie z dwoma ostatnimi wierszami. Drzwi w H5 są otwarte, idź do wyjścia.



--- Poziom 3 ---
Zaczynasz w B6. Idź w prawo, w I6 przywołaj windę, zjedź na dół. Przejdź dołem do E8, przywołaj windę. Z E1O weź kartę ID3. W F1O pogadaj z dzieciakiem. W G1 zabierz komputer i pieniądze. W G8 kup hamburgera, daj klucze dzieciakowi w F1O. Weź cartridge z grą. W A8 daj dzieciakowi hamburgera, zabierz baterie. W F6 kobieta uruchomi Ci komputer, użyj go na prawym motocyklu w H3. Weź pieniądze i notes. W H8 kup piwo, w I8 odczytaj notes. Przejdź górą do B8, daj pijakowi piwo, weź kartę ID5. Wróć w prawo do D8, zejdź na dół. W A8 użyj na górze karty, zabierz pieniądze spod drzwi. W C3 otwórz drzwi kartą, od sprzedawcy łańcuszków kup bilet. W J3 rozwal strażnika.



--- Poziom 4 ---
Zaczynasz w A9. Idź w prawo, aż do I9, w górę do I7, dalej w lewo. W F6 skocz w przepaść po lewej (spuść się z krawędzi), przebiegnij szybko w lewo. W E7 przełączniki po prawej ustaw: czerwony-zielony, potem przełącz ten po lewej. W D7 przeczołgaj się do C7. Dalej w lewo i w górę, do B3. Przejdź w prawo, po górnych platformach do E3. W E2 przeskocz na małą platformę po prawej i skocz na oślep w prawo. W I2 ustaw przełączniki: czerwony-czerwony-czerwony-ezerwony. W I1 przebiegnij, gdy będzie zielone.



--- Poziom 5 ---
Zaczynasz w A1. Zastrzel gościa, który stoi obok Ciebie, weź jego identyfikator. Teraz musisz zebrać: 3 klucze (plansze A3, A6, G2) oraz trzy kody (monitory w planszach I4, F3, B9). Kod 1: 23C8, kod 2: 37A8, kod 3: 11B9. Na planszy J1 poznasz składnię polecenia "klucz" (jego argumenty). W najbliższym terminalu (np. H5) wpisz: "klucz instaluj", "klucz uruchom". Pogadaj z doktorem Stoberskym (F3), asystentką doktor Fibbings (C2) oraz z samą doktor Fibbings (B3). Od tej ostatniej weź chip. W B3 użyj chipa na mikroskopie, zapisz podany symbol (C12-354-3). Użyj w terminalu polecenia "przedmiot" z tym symbolem. Teleportuj się do D8, w E8 wyceliy ze spluwy do faceta - otworzy drzwi. W F8 użyj na urządzeniu mikrochipa i kryształu.


Mapy:
Poziom 1
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Poziom 5

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2011 18:40:20 przez Shoonay
[#6] Re: Cyber Force - solucja

@Shoonay, post #5

jak wpisać polecenie w terminalu otworzdrzwi 34-A4 ? jak nie ma tyle miejsca, a jak chcę przejść do następnego wiersza wciskając enter to sie zatwierdza to co sie napisalo, nie ogarniam tego terminala !!!!
[#7] Re: Cyber Force - solucja

@Majkel92, post #6

Taka ciekawostka, sam o to pytałem kilka lat temu i sam w końcu sobie ogarnąłem, polecenie które wyświetla wszystkie dostępne komendy w terminalu to polecenie "katalog" wpisane bez myślników, tego nawet w oryginalnym manualu nie było tylko w dodatku do instrukcji
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem