[#1] OpenFire
No, to macie wgląd w to nad czym pracuję w sumie dzień w dzień od roku zaniedbując wszystkie obowiązki rodzinne, uczelniane i zawodowe. ;) Przed Wami 5. miejsce na RKGDC17.

Jako że ostatnio na studiach zrobiłem sobie ulepszoną wersję plipboxa na szybszym procku i z czytnikiem kart SD (pliki leżą od roku na githubie hyhy) to stwierdziłem, że brakuje gier sieciowych na Amigę z prawdziwego zdarzenia. W dzieciństwie zagrywałem się w Return Fire na pececie (spadkobierca amigowego Fire Power) więc pomyślałem sobie że coś podobnego na Ami byłoby spoko. Tak powstało Open Fire.





Kod piszę ja. Grafikę robi Selur, oraz debiutowo Softiron. W tej chwili jeździ się twin-stickowo czołgiem po planszy, niszczy się zabudowania i wieżyczki, zajmuje się bazy przeciwnika tak jak w trybie conquest znanym z Battlefielda. Później się też zrobi CTF podobnie jak Return Fire. Boty będą jakoś do końca miesiąca, jak tylko dopiszę funkcję znajdowania drogi (Djikstra?) i omijania innych pojazdów. Jak to będzie zrobione to biorę się za netplay na 8 osób.

Wymagania sprzętowe: ECS 2MB, odrobina FASTu, w tej chwili dobrze działa na Furii ale zamierzam zejść do Proteiny. Kod źródłowy jest dostępny, więc jak ktoś chce dołączyć do zespołu lub coś spatchować to śmiało.

Dla niecierpliwych - gra dostępna jest tutaj. Zgłoszenie ze środowego bebline'u tu. Od tego czasu w kodzie zaszło 12 commitów, więc już jest parę bugów mniej i ciut szybciej.

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2017 14:09:42 przez teh_KaiN
[#2] Re: OpenFire

@teh_KaiN, post #1

Wersję na githubie znalazłem wcześniej i zacząłem ogrywać (na razie na winuae, zaraz na Amigach).
Pozdrawiam,
Zbyszek
[#3] Re: OpenFire

@teh_KaiN, post #1

Klawo jak cholera!OK Odpaliłem i pojeździłem i wszystko działa elegancko. Nie spodziewałem się tak nagłego znalezienia się w szaleńczym, krzyżowym ogniu z wieżyczek :) Czekam na kolejne odsłony.