@Krashan, post #1
@Krashan, post #1
Wszyscy trzaskają gry aż w kościach chrupie, to mam swoją i ja. Oczywiście jaki programista i grafik, taka gra, więc cóż.
@Krashan, post #1
@kubaslonka, post #6
Można by wprowadzić różne kolory linii lub różne kolory płaszczyzn granicznych liniami- tak żeby gra była bardziej kolorowa dla dzieci.
No ale o co chodzi?
@Krashan, post #1
@amikoksu, post #17
@djpiotrs, post #18
Jakaś satanistyczna ta gra . Pentagram itp.Osoby umiejące liczyć do siedmiu zauważą, że na obrazku jest figura z 7 wierzchołkami. W jednym poziomie jest pięcioramienna gwiazda (tak wychodzi...), ale nie jest odwrócona w dół. Jak to mawiają, każdy ma takie skojarzenia, jakie sobie wychował.
@karolb, post #14
Wersja na MOS'a też powstała?Stefan Haubenthal nie byłby sobą, gdyby nie przeportował. Osobiście uważałem, że wersja 0.1 jest jeszcze za cienka na Aminet, no ale cóż, czar open source... Jak gra przytyje nieco w ficzery i będzie nieco bardziej, powiedzmy, wygładzona, to na Aminet też wrzucę. Irytującym aspektem tej sprawy jest to, że "zajął" mi nazwę archiwum.
@Gandalf, post #13
Pytanie, czy wciskanie mnóstwa rzeczy do tej pchełki nie spowoduje, że za czas jakiś osiągnie rozmiary wymuszające kompresję, aby zmieściła się na dyskietce i czy o to chodzi?U mnie przymiarki do wersji pudełkowej idą z rozmachem. Nie ma się co pieścić, to się musi zmieścić!