[#1] Emulacja klawiatury/pada?
No więc na początek witam :)
Od razu zaznaczam, że jestem laikiem w sprawach amigowych, ale mam dużo entuzjazmu w sobie, więc nie dam wam spokoju :)
Gdy dotarło do mnie, że moja ulubiona gra z dzieciństwa (i teraz także, uwierzcie ^^), Diggers, została wydana nie tylko na PeCeta, ale i na Amige, zapragnąłem spróbować odpalić ją... jakoś :D. Dawno utarte opinie o świecie od razu skierowały mnie do stron z emulacją (tu zaznaczam, że jeśli się uda i mi się spodoba, to kupie Amige CD32 bez zastanowienia - Diggers to gra, którą pokochałem :) ). Dorwałem się do WinUAE 1.3.1., kickstartów wszystkich możliwych (wtedy nie wiedziałem w ogóle, co to, wiedziałem, że trzeba :P ) i plik ISO z obrazem płyty Diggers/Oscar. Według informacji zamieszczonych na wielu forach w internecie, ustawiłem UAE w następujący sposób (muszę wypisać, a nuż znajdziecie coś nie tak):

QuickStart: Model/Configuration - CD32
CPU: CPU - 68EC020 + More compatible ; CPU Emulation Speed - Fastest possible...
Chipset: Chipset - AGA ; Collision Level - S&S vs. Playfield
ROM: Main ROM File - CD32 KS ROM v3.1 ( + CD32 extended ROM)
RAM: Chip 4 MB, reszta blocked
Display dziala, nie musicie znac, mam windowed ^^
Game & I/O ports: Port 0 - Mysz ; Port 1 - Keyboard Layout B
Misc: uaescsi.device checked

Klikam Start, ciesze się na widok loga Amiga CD32 ^^ po czym odpala mi sie ekran wyboru gry. I tu "kiszka" jak to napisał autor podobnego topicu, gdzie nie znalazłem dokładnej odpowiedzi, a zastosowałem się do obecnej, żeby pogrzebać w ustawieniach Game & I/O ports i Input. Nic to nie dało, nie mogę znaleźć odpowiedniego ustawienia - ruchy myszką nie dają nic, klawisze też nic, ledy sie świecą (już jakieś pocieszenie, fajnie miga LED scroll locka, ktory podstawilem sobie za CD ^^). Co moge/musze zrobić/jak używać, żeby móc odpalić i grać w Diggers? (nie potrzebna mi dokładna instrukcja, bo grałem w to histerycznie długo na PC, wystarczą podstawowe opcje/klawisze :) )