[#5]
Re: Tworzenie bootujących się rp9 z obrazów hdf i innych.
@Norbert,
post #4
Witam
Jeżeli rozpakuję hdf np. TotalCmd to mam w nim:
983˙040 Disk.1
983˙040 Disk.2
983˙040 Disk.3
5˙980 game.slave
14˙009 Manual
Manual.info
ReadMe
ReadMe.info
Superfrog.highs
Superfrog.info
SuperfrogIntro.info
SuperfrogIntro.Slave
Jeżeli w skonwertowanym rp9 ustawię w zakładce Media -> Boot na Workbench 3.11 (hard disk image) to po wystartowaniu jego i kliknięciu w ikonę SuperFrog mam:
Unable to open your tool 'WHDload'
to po prostu mam brak w nim wbudowane narzędzie płatne WHDload ?
Szkoda bo myślałem, że jak się ma cały obraz gry to odpali się ją jednoklikiem pod Windows 10/11.
Na:
https://www.amigaforever.com/kb/15-120
niby podano, że ma preinstalowany WHDload.
M.K.
Ostatnia aktualizacja: 21.11.2023 17:58:44 przez Silos