Ukazała się wersja 2.0 beta edytora poziomów do gry Benefactor. Po kilku latach od wydania wersji pierwszej wprowadzono bardzo dużą ilość zmian. Teraz każdy chętny będzie mógł tworzyć swoje mapy do gry Benefactor w dość prosty sposób. W wersji beta zapisywanie do formatu gry jest wyłączone, mapy zapisywane są w wewnętrznym formacie IFF. Możliwość eksportu do gry zostanie włączona z powrotem w pełnym wydaniu wersji 2.0. Archiwum do pobrania stąd.
Lista nowości wprowadzonych w tej wersji:
Lista nowości wprowadzonych w tej wersji:
- mapy zapisywane są w wewnętrznym formacie IFF,
- wszystkie cechy obiektów są teraz nazwane i łatwo konfigurowalne,
- obiekty, stworki oraz trasy stworków są przedstawione w formie graficznej. Zaznaczanie i edycja odbywa się za pomocą myszy,
- przełączniki są teraz definiowane w oknie edycji cech obiektów,
- mapa rysowana jest znacznie szybciej i zużywa mniej pamięci graficznej,
- do programu załączone jest tylko niezbędne minimum danych graficznych, przez co oszczędza się miejsce na dysku,
- do programu załączona jest baza danych o obiektach ładowana z zewnętrznych plików.