Zamieścił: mailman, nadesłał: Minniat
Ukazała się wersja 2.0 beta edytora poziomów do gry Benefactor. Po kilku latach od wydania wersji pierwszej wprowadzono bardzo dużą ilość zmian. Teraz każdy chętny będzie mógł tworzyć swoje mapy do gry Benefactor w dość prosty sposób. W wersji beta zapisywanie do formatu gry jest wyłączone, mapy zapisywane są w wewnętrznym formacie IFF. Możliwość eksportu do gry zostanie włączona z powrotem w pełnym wydaniu wersji 2.0. Archiwum do pobrania stąd.

Lista nowości wprowadzonych w tej wersji:

  • mapy zapisywane są w wewnętrznym formacie IFF,
  • wszystkie cechy obiektów są teraz nazwane i łatwo konfigurowalne,
  • obiekty, stworki oraz trasy stworków są przedstawione w formie graficznej. Zaznaczanie i edycja odbywa się za pomocą myszy,
  • przełączniki są teraz definiowane w oknie edycji cech obiektów,
  • mapa rysowana jest znacznie szybciej i zużywa mniej pamięci graficznej,
  • do programu załączone jest tylko niezbędne minimum danych graficznych, przez co oszczędza się miejsce na dysku,
  • do programu załączona jest baza danych o obiektach ładowana z zewnętrznych plików.
Baza danych o obiektach w wersji beta zawiera mniej niż 50 obiektów, przy czym do niektórych jeszcze brakuje grafiki oraz nie wszystkie rodzaje cech są jeszcze obsługiwane. Oprócz tego z edytorem zostały załączone tylko dane do świata "Underworld" i "Egypt's Tomb". Wszystko to zostanie uzupełnione w pełnej wersji 2.0, która zostanie wydana też z zestawem skryptów tworzących data-disk do gry.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem