Dla Amigi powstaje studio do tworzenia gier GameX w formie biblioteki, dzięki której będzie można budować gry. Obecnie trzy klasy są dostępne: GxScreen do obsługi ekranu i buforów ekranu, GxPicture do obsługi obrazków w formacie IFF oraz GxBobs do obsługi Bobów. Cały kod jest w języku C i w założeniu ma mieć możliwość łatwego przenoszenia pomiędzy systemami.
Detale odnośnie tej biblioteki zamieszczone są tutaj (łącznie z kodem źródłowym z ostatniej rewizji). W zamierzeniu biblioteka ma też obsługiwać dźwięk oraz kontrolery - joystick, klawiaturę i mysz i w łatwy sposób umożliwić dostęp do komponentów Amigi nawet niezaawansowanemu programiście. Program demonstrujący możliwości pakietu jest w trakcie pisania.
Detale odnośnie tej biblioteki zamieszczone są tutaj (łącznie z kodem źródłowym z ostatniej rewizji). W zamierzeniu biblioteka ma też obsługiwać dźwięk oraz kontrolery - joystick, klawiaturę i mysz i w łatwy sposób umożliwić dostęp do komponentów Amigi nawet niezaawansowanemu programiście. Program demonstrujący możliwości pakietu jest w trakcie pisania.