@Hexmage960, post #58
@Schizo_, post #63
@Hexmage960, post #64
Ja wiem, że na karcie graficznej będzie lepiej. Ale AGA też jest po prostu OK. Zresztą nie wiem, gdzie ja bym wpiął kartę do desktopowej Amigi.
@Hexmage960, post #48
@Hexmage960, post #64
@BULI, post #69
@nogorg, post #70
Zawsze mnie zastanawiał ten 2 pass w Deluxe Paincie. To przejście na początku brusha załatwia problem hamskim rozlewaniem koloru? I czemu to takie wolne...
@nogorg, post #74
@agrajek, post #73
@Daclaw, post #66
No ale na poważnie - tryby HAM nadają się do wyświetlania obrazków, albo renderowania ich (np. w Real 3D v1.4, ale tenże ma też opcję renderowania do pliku w 24 bitach (nie HAM), chyba nie bez powodu?).
Do pikslowania i gier akcji się nie nadaje. Były co najwyżej gry przygodowe ze statycznymi ekranami w HAM6, i to były lokacje nie rysowane tylko digitalizowane, ze zdjęć.
@nogorg, post #78
@Schizo_, post #82
@Hexmage960, post #83
@Hexmage960, post #80
Przykro mi się robi, jak czytam takie opinie.
To jakby napisać "Amiga to złom, dawno ją pogrzebano". W takim przypadku jaką to forum ma pełnić rolę?
Uważam, że normalnie powinno być tak, że artyści amigowi prezentują na Amidze wspaniałą sztukę, pokazują możliwości M680x0, AGA, czy Deluxe Painta.
@Hexmage960, post #85
...swobodne rysowanie krzywych przy szybkich ruchach myszki powoduje że z łuku robi się łamana....
@nogorg, post #86
Ale dzisiaj mamy 2017 rok i czasy się zmieniły. Do tworzenia mamy wiele narzędzi, które kiedyś dostępne nie były.
@Hexmage960, post #88
Tak się ciekawie składa, że Dan Silva opuścił firmę Electronics Arts w 1989 roku, przed powstaniem Deluxe Paint IV. Czy opuścił EA dlatego, że chciano wprowadzić tryb HAM do Deluxe Paint IV w 1991 roku?
Wskazuje to na to, że w tej książce piszą niezgodnie z prawdą albo ubarwiają, mitologizują.
Ja jestem zdania, że takie szukanie rewelacji historycznych nie przynosi niczego dobrego.
Wiesz może czy piszą o genezie hasła "Only Amiga makes it possible", czy może i to hasło ktoś chce obalić.
Po co poniewierać Amigę i poddawać pod wątpliwość jej wystarczająco burzliwą historię?
Narzędzia są dostępne od dawien dawna, tylko że na PC. Kto chciał może od dawna (od 1994 roku) pracować na PC czy innych wiodących platformach.
@nogorg, post #89
A osoby, które tego typu materiały (książki, artykuły, filmy dokumentalne) opracowują uważają zupełnie inaczej. Ku zadowoleniu ich odbiorców, czytelników i widzów.
Nie. Piszą tam, że choć mógł i był do tego namawiany to trybu tego nie dodał. Zapewne zdając sobie sprawę z tego jak bardzo będzie to się ślimaczyć wolał zająć bardziej praktycznymi narzędziami.