@Don_Adan, post #30
@Don_Adan, post #29
@tukinem, post #31
No i niestety też komunikaty byłyby w wielu językach...Installer to załatwia o tyle, że sam jest zlokalizowany, więc jego standardowe teksty są przetłumaczone od razu. Tak samo prośba o zmianę dyskietki - to jest requester systemowy, więc jeżeli ktoś ma zainstalowane lokale swojego języka, to sprawa jest załatwiona. Natomiast specyficzne teksty dla konkretnego skryptu - jeżeli już je mamy przetłumaczone - można umieścić w skrypcie, Installer sam sprawdzi jakie locale są ustawione i wyświetli co trzeba, a jak nie będzie miał tekstów w tym języku, to będą angielskie.
@Krashan, post #32
@Don_Adan, post #35
SCRIPT=InstallPicasso96
@Don_Adan, post #41
(copyfiles (source "KK1:") (dest gdzie) ; gdzie1 to sciezka zrodlowa a nie docelowa (all) )
@tukinem, post #42
@tukinem, post #28
O ile LhA będzie jakoś sensownie to pakować, bo jeśli nie, to bez sensu będzie ją pakować, skoro sporo plików pakuję Crunchmanią, a plik uruchamialny Stonecrackerem.I tu, jak to mówią, się zgina dziób pingwina. Cała nasza dyskusja o LhA i multivolume traci sens. Na 99% LhA nie spakuje już bardziej tych plików i zobaczymy "Stored (0.0%)".
head -c [rozmiar_w_bajtach] /dev/urandom >[plik_wyjściowy]Potem przeniosłem to na Amigę i spakowałem najnowszym chyba amigowym LhA 2.15. I co? Żaden taki plik z losowymi danymi nie został skompresowany nawet o 1 bajt. Z plikami już spakowanymi jakimś przyzwoitym pakerem, będzie tak samo.
@Don_Adan, post #34
Ale oczywiscie mozna dwa razy zrobic Delete, pierwszy raz po polaczeniu archiwum i skasowac part1, part2, part3 etc, a drugi raz po rozpakowaniu gra.lha.Można się jeszcze pozbyć pierwszego etapu, bo w zasadzie polecenie Join może od razu czytać pliki częściowe z dyskietek. Jeżeli podamy ścieżki z nazwami wolumenów, to przed każdą częścią zobaczymy systemowe okiekno "Insert volume ... in any drive".
@Krashan, post #45
@Don_Adan, post #48
Nie jestem autorem tej gry.Nic takiego nie napisałem...
Jesli ja bym mial robic taka gre, to pakowalbym rozpakowane pliki jako archiwum LZX albo jakims nowszym algorytmem lh z LHA 2.15.Dokładnie tak, chociaż nie robiłbym sobie nadziei nadmiernych z -lh5-, bo to urywa pojedyncze procenty.
@Don_Adan, post #50
@Krashan, post #51
@Krashan, post #32
@Krashan, post #53
@tukinem, post #56
(tackon gdzie "KK1")da w wyniku "Work:Gry/KK1".
@Krashan, post #55
@tukinem, post #56