@arturB, post #3
@arturB, post #3
A w sumie coś z tym nie tak? Mam taką samą kartę w swojej Amidze i kupiłem za równowartość 490pln plus wysyłka. Owszem niby używana... ale kupiłem ją pół roku temu
@MUFA-amigaone-pl, post #5
@michal_zukowski, post #6
@amikoksu, post #2
Prima dies Aprilis?
@michal_zukowski, post #6
Sorry, bo jednak macie w AmigaOS4.x bałagan. Pytanie mam: czego nie ma w AmigaOS4.x + płatne updaty gfx, jak się ma poprzednią generację kart graficznych? 3D nie działa? Wsparcie wyświetlania nie działa? Wsparcie dekodowania nie działa? Emulacja Warp3d nie działa?
W skrócie, jakie są największe różnice bo np. 3 fpsy więcej w Doom3 to taki średni pomysł żeby wydawać nawet 680zł. Chodzi mi o realne wsparcie AmigaOS4.x, nie o techniczne możliwości opisane na wikipedii przy kartach (liczba shaderów, rozmiar pamięci etc).
@Amig_OS, post #7
@snifferman, post #12
@michal_zukowski, post #11
nowe zestawy X5000/40 powinny mieć karty w oparciu o chipset Navi ewentualnie Vega
@michal_zukowski, post #13
W Doomie3 to pewnie nie, ale AmigaOS4.x ma opcje wykorzystywania >256MB do tekstur więc jakaś gra z tego skorzysta (kiedyś). Do ekranów/bitmap systemowych oczywiście się da rady bo musi być adresowalne przez AmigaOS.
@Amig_OS, post #16
"Kiedyś" to już było ze 3 lata temu przy Reborn - to Castle Wolfenstein w wersji z texturami fullHD.
@michal_zukowski, post #17
Pytanie brzmiało o okolice 8GB ramu (...8GB może być w pełni...). Odpowiedziałem prawidłowo. Ani doom3 ani RCTW HD nie wykorzystają w pełni 8gb ram.
@recedent, post #22
Myślę, że jednak tak. Gdybyście zrobili to specjalnie oznaczałoby to, że jesteście zwykłymi trollami albo idiotami, a ani do jednej ani tym bardziej do drugiej grupy przecież się nie zaliczacie.
@karolb, post #25