Witajcie,
@snajper
Z tą niewiastą to bardzo interesujący pomysł ;) Zastanowię się nad tym, tylko że trzeba taką narysować.
Udało mi się skompletować 4 poziomy (to naprawdę jest dosyć proste, bo napisałem edytor, jakoś tylko brak mi weny twórczej, dlatego jest ich tak niewiele ;) do 1 epizodu gry (ogród przyzamkowy). Poziom trudności rośnie wraz z levelem.
Z przyjemnością publikuję
Betę Arcymaga[/url] w wersji dla
Amigi 1200. Nie jest wymagana karta turbo - wszystko śmiga na nierozbudowanej Amidze z kościami AGA. Z drugiej jednak strony ta wersja nie uruchomi się na karcie graficznej.
http://minniatian.republika.pl/Arcymag/ArcymagBeta.lha
Instalacja jest prosta - wystarczy rozpakować archiwum i uruchomić grę z ikonki! Gra powinna uruchomić się bez problemów. Oprócz załączonej czcionki nie są potrzebne jakieś specjalne biblioteki, tylko te standardowe. Gra powinna dobrze reagować na brak jakichś zasobów i poprawnie wyłączać się gdy czegoś brakuje.
Sterowanie w grze: bohaterem sterujemy za pomocą joysticka,
R - restartuje poziom, a
ESC - wychodzi z gry. Żeby przejść etap należy zebrać całe złoto z mapy, a żeby dostać się do skrzyń trzeba skompletować klucze ;)
Nowe elementy, które pojawiły się od alphy:
- ikonki z bagnem - te pola można wypełniać skrzyniami (towarzyszy temu fajny dźwięk), dzięki czemu można po nich spokojnie przejść.
- zniszczalny żywopłot - niektóre pola żywopłotu można kosić sztyletem.
Z ciekawości obejrzałem pierwsze demo Arcymaga, które opublikowaliśmy rok temu i muszę przyznać, że postęp jest spory. Grafika jest dużo bardziej kolorowa, ruch i sterowanie bohaterem jest znacznie elastyczniejsze, silnik gry ma większe możliwości i jest szybszy. Do tego dzięki rzutowi z góry miejsca na mapie jest znacznie więcej. No i grywalność jest już na poziomie :D
Zapraszam do wspólnego testowania i pisania raportów o błędach i sugestii. Gra jest mimo wszystko nadal jako "praca w toku" ponieważ wiele "ficzerów" brakuje:
- bohater nie może zginąć, można tylko się zaklinować
- strona tytułowa jest jeszcze nie ukończona
- nie ma punktacji, ani jednostek życia
- wrogowie nie zadają obrażeń bohaterowi
itp. To postaram się wprowadzić podczas betatestingu.
Znane problemy, jakie mogą wystąpić podczas użytkowania:
- Na początku klawisz ESC i R należy nacisnąć dwukrotnie by zadziałały.
Pozdrawiam i zachęcam do grania i testowania i dzielenia się wrażeniami!
P.S. Dziękuję wszystkim za cierpliwość i mam nadzieję, że ta gra przysporzy Wam dużo radości. Poziomów powinno przybywać, silnik jest na to przygotowany.
Grafik wykonał niesamowitą pracę przy oprawie graficznej gry, za co jestem mu niezmiernie wdzięczny.
Ostatnia modyfikacja: 18.07.2010 21:31:19