@selur,
post #76
Trudno to wszystko pogodzić... Jeśli gra ma ruszyć na Amidze 1200 z kościami AGA to rzut z góry jest koniecznością, ale z drugiej strony istnieje ryzyko, że cała grafika w rzucie izometrycznym pójdzie na marne, czego chciałbym uniknąć. Jeśli pełna wersja ma ujrzeć światło dzienne to trzeba pójść na pewien kompromis. Ja jako programista decyduję się na docelową platformę: Amiga AGA i pozostawienie rzutu z góry i taki dobór grafiki, by pasował do tego rzutu. Całość może wyglądać z początku troszkę nieciekawie zważywszy, że to ja zajmę się grafiką, ale zawsze pozostaje otwarcie na różne motywy graficzne (skórki) - wystarczy podmienić pliki TILES.IFF i SHAPES.SHP. Wtedy to grafik będzie miał pole do popisu (o ile mój grafik się tym zajmie, a w listach konsekwentnie pisze, że chętnie mi dopomoże, ale w troszkę późniejszym terminie). Druga wersja to napisanie silnika dla platformy Amiga GFX z grafiką izometryczną, wtedy to grafika izometryczna zostanie odratowana, ale gra będzie niedostępna dla dużej grupy odbiorców nie posiadających kart graficznych.
Ponieważ pierwotne założenia zakładały powstanie gry dla Amigi AGA to niech tak pozostanie. Wejdę póki co w rolę "asystenta grafika" i postaram się starannie dobrać szatę graficzną i jak już wszystko będzie gotowe to wreszcie wydamy tę grę! Przewiduję niepochlebne komentarze odnośnie grafiki, których trudno będzie uniknąć, ale to już do mnie kierujcie zażalenia. Najważniejsze, chyba, żeby pełna wersja wyszła na światło dzienne. Podejrzewam, że mój grafik czeka na taką wersję. Wtedy to po krótkim czasie planuję wydać "bonus pack" zawierający usprawnienia w grafice. Jeśli chodzi o wydawanie gry to będzie wydawana na zasadzie rejestracji tak jak było dotychczas wielokrotnie powtarzane. :)
Pozdrawiam.
Ostatnia modyfikacja: 23.08.2010 12:25:05