Komentowana treść: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie
[#1] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie
Zażartował także, że "w obawie przed dużą konkurencją ze strony Polaków i Norwegów grupa za punkt honoru biorze sobie przygotowanie tej produkcji na najwyższym poziomie"



Rozumiem ze mial na mysli iz takiej konkurencji (przynajmniej w PL) juz nie ma. Bardzo chcialbym sie mylic.
[#2] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@pekdar, post #1

MAWI się rozpadło?
[#3] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@mailman, post #2

grupy sa mniej aktywne lub juz ich nie ma i tyle. MAWI dalej robi dema jak widac, co prawda mosowe ale mos chodzi na klasycznych amigach i tylko czekac jego wydania (mozna zawsze miec pegaza).



P.S. Jestem ciekaw kiedy ktos powie co bylo prezentowane na mosa na amigbg...z tego co wiem troche bylo. No ale co dokladnie to musiala by opowiedziec osoba prezentujaca.
[#4] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@pekdar, post #1



TBL i MAWI wydaja dema na Breakpoint od 5 lat. TBL robi bo co roku mowimy ze za rok ich wreszcie pobijemy:) (2 razy 2, i 2 razy 3 miejsce) W Polsce nikt dem nie wydaje wiec nie widzimy sensu ich robic dla samego faktu (wyjatkiem bedzie Symphony w tym roku). I nie, MAWI sie nie rozpadlo.
[#5] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@kiero, post #4

No właśnie tak mi się wydawało, więc nie wiem skąd Pekdar ma takie dziwne informacje...
[#6] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@kiero, post #4

zeby to niebylo demko takie jak grale (no chyba ze avik to jakas uboga wersje) za krotkie, zamale efektow, za malo kiero-wypasow napisz lepiej dlaczego ono tak odstaje od reszty starszych produkcj... czy to byla wina tego ze przygotowywane bylo specjalnie takze dla amigi classic z ppc?
[#7] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@jimiche, post #6



glare:

- mialo dzialac z akceptowalna predkoscia (~15fps) na klasykach (klasyk = csppc w tym przypadku:)

- software rendering. trudno pod mosem mi zrobic cos co bedzie dzialac z akceptowalna predkoscia na klasycznych amigach. latwiej ocenic roznice wydajnosci jezeli w gre wchodzi tylko predkosc cpu/pamieci.



to glowne powody.
[#8] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@mailman, post #5

W wiadomosci wyraznie mowa o Amidze 1200, mialem na mysli amige klasyczna z PPC + GFXa np. Voodoo ktore mam.



Piszecie ze na Pegaza robia ale to jest poza moim obszarem zainteresowan. Z oczywistego powodu, nie mam Pegaza a wypowiadajac sie nawiazywalem do produkcji dla klasycznej amigi.
[#9] Re: AmiGBG 2005 - krótkie podsumowanie

@pekdar, post #8



jedynie rok temu zrobilismy demo na pegaza. w tym roku na klasyki. tak samo poprzednie lata.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem