Komentowana treść: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
[#1] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
Jakie pliki są potrzebne, żeby pograć w Dooma w podwyższonej rozdzielczości?
Czy wystarczy mieć odpowiedni plik wad?
Czy można się spodziewać nowego portu gry Duke Nukem3D?
Niewiem jak z portem dla AmigaOS ale pod MorphOSem 2.x mi nie działa.
[#2] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
hmm. doom wykorzystujacy mozliwosci MiniGL? Nie wiem co o tym myslec, ale chyba nie ma takiej mozliwosci, bo to nie byla gra 3d. Ale moze sie myle
[#3] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@nelson, post #2

Cytat ze strony domowej projektu:

OpenGL renderer which renders as original to software Doom as possible while greatly improving the visual quality
[#4] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #1

A masz dobrą wersję ?
[#5] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@nelson, post #2

http://www.doomsdayhq.com/
[#6] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@nelson, post #2

jak najbardziej 3d, tylko wykorzystująca software rendering
[#7] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
Jucha Nie Mi Maki. :) Zarąbiste tak imię jak i nazwisko. :)
[#8] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
A ja jednak wole pograć w Alien Breda 3D2 albo w Cytadele ... a nawet w tak oporną grę jak Projekt Interclaris... byle już nie te doomy i kłejki :P
[#9] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@(V)(I)mothe(P), post #8

Pacz, dajcie pacza do AlienBreda3d2
[#10] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@(V)(I)mothe(P), post #8

A wiesz, jest coś w tym o czym piszesz. W Dooma, Hexena i Heretica na Amidze fajnie mi się grało, ale jakoś więcej frajdy dostarczył mi Breathless, AB3D i AB3D 2, Cytadela.
[#11] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@mailman, post #10

Alien Breed 3D i Doom/Doom2, to jedyne FPSy które pokończyłem po kilka(naście?) razy. No i Quake.

Poza nimi, jakoś na dłużej żadna z tego gatunku mnie nie porwała raczej, a już nie na Tyle, żeby kończyć po kilka razy (no, może poza kilkoma tytułami z PlayStation, ale typowo konsolowe FPSy to inna bajka).
[#12] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@(V)(I)mothe(P), post #8

Żal że nie macie nic innego do pogrania. Gry nie skończyły się 10 lat temu ;p
[#13] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #1

w ADoom na BVision ustawiam w tooltype taka rozdzialke
http://img45.imageshack.us/img45/1753/adoomis5.png
[#14] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #13

Kiedyś w jednej amigowej gazecie przeczytałem, że wszystkie mapy z gry Doom zostały przerysowane od nowa w wyższej rozdziałce. Chyba można było grać w 640x480 na pełnym ekranie. Takiego właśnie Dooma szukam. Na jednej stronce znalazłem pełno darmowych plików wad ale nie wszystkie działają pod portem ADoom, a te co działają to są w niskiej rozdzielczości. Dlatego niewiem czy nie potrzebiję przypadkiem oprócz pliku wad nowego portu Adoom.

Ostatnia edycja: 10.10.08 20:02:37
[#15] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Dzban, post #12

Żal że nie macie nic innego do pogrania.

Komu żal?
[#16] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Grzegorz Kraszewski, post #15

No mi jest trochę żal, że nie ma kakichś wypasionych gierek :(
[#17] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #16

Hmm. Zdefiniuj "wypasiona".
[#18] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #14

[...] wszystkie mapy z gry Doom zostały przerysowane od nowa w wyższej rozdziałce [...] można było grać w 640x480 na pełnym ekranie.

Ano tak, albowiem wszelkie obiekty 3D charakteryzują się tym że trzeba je przerysowywać od nowa dla każdej możliwej rozdziałki której chce się użyć w danej grze.
Co innego sprajty 2D, te to w każdej rozdziałce wyglądaj idealnie, co? ;)

A tak na poważnie, to jeśli Ci już tak bardzo zależy na wysokich rozdzielczościach to polecam choćby pecetowy port ZDoom.
Jego autorzy opanowali w jakiś cudowny sposób magiczną możliwość wyboru prawie że dowolnej rozdzielczości, przy standardowych WADach z oryginalnego Dooma. ;)

Ostatnia edycja: 10.10.08 21:23:43
[#19] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #16

Jak dla mnie zupełnie wystarczająco wypasione są FreespaceII, czy QuakeIII. Do tego Homeworld to już odlot.
A jak znajdę czas na granie, to kupię sobie Robin Hooda dla MOSa i pogram.
Jak dla mnie ilość gierek dla MOSa jest wystarczająca (co nie znaczy, że ucieszę się z kolejnych :) ) i ich jakość jest zupełnie zadowalająca.
[#20] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@GumBoy, post #17

Czepiasz trochę się co? Może nie wyraziłem się zbyt jasno, przepraszam. Ale odpowiem coś na przykładna podobieństwo QuakeII i III, jakiś symulatorek. Jakieś nowe nie to że te co były są złe bo są bardzo dobre ale mój trzyletni syn lubi sobie popatrzeć jak gram i ciągle mówi: znowu grasz w kłejka ? Znowu grasz w Kubicę? I tym podobne.

Ostatnia edycja: 10.10.08 21:53:48
[#21] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@wali7, post #19

Toteż akurat na te gry nie narzekam tak jak i inne.
[#22] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #20

To moze do gierek jakas konsola badz emulator? Tutaj ci tytulow bez liku, a mlodzieniec lyknie historii, badz alternatywy "do grania". :)
[#23] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Lokaty, post #22

E jak wrzucę Euae czy FPSX-a to mówi że nie ładne są, a konsoli u mnie w domu nie było i nie będzie, są dwa grzyby ale młody mówi że tatusia Pegaz jest fajniejszy i woli poudawać że gra na VGP niż na PC w Grid-a czy NFS Carbona, woli na pegazie popróbować grać w Quake niż na PC w Crisisa. Dobre dziecko mi sie urodziło, oby tylko tak zostało mu :)
[#24] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@5h00n4y, post #18

> A tak na poważnie, to jeśli Ci już tak bardzo zależy na wysokich rozdzielczościach to polecam choćby pecetowy port ZDoom.
Jego autorzy opanowali w jakiś cudowny sposób magiczną możliwość wyboru prawie że dowolnej rozdzielczości, przy standardowych WADach z oryginalnego Dooma.


tak tez jest w ADoom
[#25] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #23

Moje tak nie ma nie...

Ostatnia edycja: 10.10.08 22:25:19
[#26] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@wali7, post #25

Moja żona traktuje to jako zboczenie jak dziecko woli to co jest gorsze (według niej oczywiście) :D
[#27] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #1

A u mnie Adoom działa bez problemowo w 800x600. Innych nie sprawdzałem.
[#28] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #14

o takim czyms nigdy nie slyszalem. na ADoom mozesz grac w jakiej tylko chcesz rozdzielczosci (to juz zalezy od mocy sprzetu) na standardowych wadach i raczej o tym w gazecie byl artykul.
[#29] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@5h00n4y, post #18

Tylko dziwne, że w tych wszystkich wyższych rozdzielczościach jest taka sama kaszana na ekranie po prostu magia
[#30] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #29

a jak to wyglada? odpalasz w palecie 8-bit? przy okazji standardowa rozdzielczosc dooma to 320x200.

add: ups to nie bylo w odp na moj komentarz ;]

Ostatnia edycja: 11.10.08 02:40:08
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem