Komentowana treść: Quake, Quake'a, Doomem pogania...
[#31] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #23

Pozazdrościć syna ok, racja
[#32] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Leon, post #29

Prawda?
Jakim cudem te okropne dwuwymiarowe tekstury nie chcą się przerysować skoro widzą że są w wyższej rozdzielczości uruchomione? No cóż za złośliwość rzeczy martwych normalnie...
[#33] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Arbuz, post #20

Czepiasz trochę się co?


Nie. Po prostu ja znam wiele tytułów wydanych na Amigę (bądź możliwych na niej do uruchomienia), które bym wypasionymi nazwał, więc chciałem wiedzieć czy różni się nasze pojmowanie przymiotnika "wypasiona", w odniesieniu do gier.
[#34] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@GumBoy, post #33

Dobra masz rację złe określenie. Miałem na myśli jakieś nowe gry ze wspomaganiem 3D. Ale brakuje mi na Ami/Pegaza gier edukacyjnych dla dzieci typu Childplay czy GCompriz
[#35] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@mailman, post #10

To się zgadza. Mnie szczególnie przykuł AB3D, pierwsza część. Do dziś sobie pogrywam w niego z takim nastrojem, jak w żadnego fps-a na jakiejkolwiek platformie.
[#36] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Dave, post #35

Mnie akurat bardziej Nemac4 wciągnął, graliśmy na zlinkowanych Amigach w AB2TKG, ale było to dla mnie straaaasznie drętwe.
Doom rządził, na 040/50 grałem w podwyższonej rozdziałce, rzecz jasna na AGA. Z bratem Glooma tłukliśmy ostro. AB3D jakoś nie zachwycił nas.
[#37] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@SirLEO, post #36

Może to wskutek czytania o AB3D w C&A, przed kupnem A1200 :) Gloom też spoko, DoomAttack na M-Tecu 1230/28 + 8MB Fastu, pamiętam. Jakoś zupełnie mi do gustu nie przypadło z kolei Breathless.
[#38] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@SirLEO, post #36

AB3D ma powalający dźwięk.

Ogólnie klimat naprawdę wyjątkowy.
[#39] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Dave, post #37

W Breathless trzeba grać w letnią, księżycową noc, przy otwartych oknach albo na dachu/balkonie, w zupełnej ciemności, w pustym domu i najlepiej jak nie ma prądu w okolicy (nie świecą latarnie ani okna okolicznych domów). Przyda się szybka 030 (np. Elbox 1230-II) i kilka mega fastu. Do tego jakieś lekkie, nie odcinające od odgłosów nocy słuchawki i zawał serca murowany. W dodatku gra zrobiona przez scenowców i pamięci Jaya, więc trzeba ją kochać. Chociaż wolę wracać do wersji demo niż grać pełną - może to kwestia ścieżki dźwiękowej ...

Jeszcze jedno - najlepiej grać nago albo w samej bieliźnie; wtedy można poczuć drżenie kropelek potu na karku.

TKG jest nieco drętwy, ale nadrabia innowacyjnością; natomiast wybór pomiędzy AB3D i Breathless jest dla mnie nieroztrzygnięty. Chyba jednak Breathless, bo AB3D przeszedłem tak w azymucie jak i w elewacji, więc znam niemal na pamięć.

Ostatnia edycja: 12.10.08 03:11:23
[#40] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@Hareton, post #39

przez breathless złamałem sobie palca. leciał na mnie pocisk o ja się odchyliłem wraz z krzesłem na podłogę gniotąc sobie tym krzesłem palca :)

zajebista gra, dla mnie lepsza niz TKG (chociaz ma gorsze efekty to grafikę ma lepszą )
[#41] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@rzookol, post #40

Breathless ma kijową muzykę, która psuje trochę klimat.
[#42] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@mailman, post #10

To fakt ... i Monster też był czadowy - może nie graficznie, ale czasami ciężko było.
[#43] Re: Quake, Quake'a, Doomem pogania...

@GumBoy, post #41

Mi się wydaje że muzyka w Breathless jest dobrze wpasowana w klimat gry - może nie rewelacyjna, ale milo się grało i słuchało.

AB3D i AB3D2 - Ciary przechodzą, a w drugiej części można dostać zawału.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem