Komentowana treść: Wywiad z Richardem Costello
[#31] Re: Wywiad z Richardem Costello

@michalmarek77, post #30

Twórcy zwinęli się z Amigi, ale najpierw zwinęli się użytkownicy. Nie wierzę, żeby takie różnice w ilości sprzedanych kopii wzięły się znikąd.
[#32] Re: Wywiad z Richardem Costello

@recedent, post #31

Masz rację. W 93 wielu amigowców-graczy w Europie skierowało zainteresowanie w stronę MegaDrive /podobne gry, jednak jakościowo lepsze, większy wybór/ oraz SNES /SuperMarioWorld, StarFox oraz Super Mario Kart miażdżyło wszystko na swej drodze/. O dziwo PC nie był dla amigowych graczy konkurencją tak wielką jak konsole - przynajmniej w Europie.

Swoją drogą, w momencie gdy Amiga przestałą być konsolą do gier /93-94/ zaczęła być świetnym komputerem , na który powstawało w tym okresie świetne oprogramowanie do grafiki, prezentacji, dźwięku.

I tak jest do dziś. Znaczy jest komputerem, tyle że nie świetnym :)
Osobiście żałuję, choć pewnie jestem w tym przeświadczeniu sam jak palec:) konsola > komputer :)
[#33] Re: Wywiad z Richardem Costello

@michalmarek77, post #32

konsola > komputer

No ale raczej tylko do gier. :) Trudno byłoby mieć w domu tylko konsolę. Jak ktoś chce/musi mieć tylko jedno urządzenie to konsola komputera nie zastąpi, a komputer w dużej części konsolę zastąpi. Oczywiście najlepiej mieć oba urządzenia. To znaczy jak ktoś gra, bo ja na przykład nie gram więc wolę mieć 5 komputerów niż np. 4 komputery i jedną konsolę. :)
[#34] Re: Wywiad z Richardem Costello
Fajny artykuł.

Obcokrajowcy chętniej udzielają wywiadów.
[#35] Re: Wywiad z Richardem Costello
dzięki za wywiad OK
[#36] Re: Wywiad z Richardem Costello
Kultowy Człowiek - Kultowe Gry - Brawo Benek !!! OK
[#37] Re: Wywiad z Richardem Costello
Wywiad mistrzostwo swiata. Dziwie sie, iz w ogole chcialo mu sie poswiecic na niego swoj cenny czas.
[#38] Re: Wywiad z Richardem Costello
Wywiad niesamowity!! :) DZIĘI

Ale nie rozumiem jednej rzeczy. Pada pytanie o przemianę Shanga w Kintaro na Ami. W wywiadzie na pytanie o tę możliwość najpierw pada pdpowiedź, że to mogło zostać wyłączone, a potemczytamy:

- Czy na Amidze jest to wykonalne?
- Popatrz na ten film. http://www.youtube.com/watch?v=_aLSKs1iBxI

Tyle, że to nie filmik z Amigowej wersji...

Ktoś wyjaśni? Bo może ja coś przeoczyłem i zaskoczyć nie mogę...

--
Pozdr!
[#39] Re: Wywiad z Richardem Costello

@quantor, post #38

Na Amidze to jest wykonalne - ja mogę potwierdzić tyle. Co do wywiadu, Richard niektórych rzeczy nie pamięta lub miesza. Sam zadawałem kilka pytań w tym wywiadzie i odpowiedzi nie zawsze są jasne.
[#40] Re: Wywiad z Richardem Costello

@mailman, post #39

Na Amidze to jest wykonalne - ja mogę potwierdzić tyle.


A w jaki sposób, ktoś wie?... Na PC to zdaje się LowPunch przez 30 sekund. Jeśli na Ami to 30-sekund fire, to z jednoprzyciskowym joystickiem możliwe chyba tylko w opcji 2 graczy. ;) Szkoda, że nie mam możliwości wypróbowania tego...
Choć pamiętam, że miałem joy'a 2-przyciskowego (LMB i RMB) i grało się wygodniej, na przykład trzymając Kangowi rowerek jednym fire można było a kopać przeciwnika drugim. Z tym, że ciosy specjalne i blok działały tylko na pierwszym fire (LMB)...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem