Komentowana treść: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
[#1] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
Lepiej pozno niz wcale;)
[#2] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
W00t, trzeba odpalić Pega :D.
[#3] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
...grać, grać i jeszcze raz grać.;P OK
[#4] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
Duzo pokladow pamieci? To znaczy ile? Przeciez to hulalo na 64MB na PC. Skad te wymagania?

Ostatnia edycja: 06.07.11 18:42:07
[#5] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
No w końcu :)
[#6] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@_arti, post #4

Gra wymagała 128 MB Ram.
Pamiętam , że hulała na P3 z pierwszym GeForce 256 z DDR całkiem przyjemnie. Generalnie na takim MacMini' powinna zapieprzać, że hej...
Swoją drogą, kolejna świetna gra Raven Soft. Jedna z lepszych złotej ery gier na PC.

Na MorphOS wymaga więcej niż 128 MB ? Why ?
[#7] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
Fajna gierka chetnie pogralbym w nia na Samie. :)
Niech sie ktos zlituje i przeportuje dla mojego systemu. :)
[#8] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@_arti, post #4

Z tego prostego powodu, ze gra na PC mogła korzystać z pamięci wirtualnej. Analogicznie było z Shogo na klasyku. Wersja PC dzialła bodjarze na 16 czy 32mb ramu. Amigowa minimum 64.


Benedykt Dziubałtowski
[#9] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
ciekawostką jest to, że gra korzysta z plików *.so
[#10] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@rzookol, post #9

Jak z plików *.so ? A co z wersją Enemy Territory ?
[#11] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@Sventevith, post #10

wersja ET będzie także korzystała z .so
[#12] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
Ciekawe czy instalator wymaga podłączenia do sieci internet. Podobnie jak Quake3.
Dobrze że w końcu RTCW wyszedł dla "normalnych" userów MorphOS-a

Ostatnia edycja: 06.07.11 20:27:40
[#13] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@waldiamiga, post #12

Wymaga, bo ściąga aktualizację plików RCTW w czasie instalacji. Bez niej gra nie zadziała (można ją jednak ściągnąć ręcznie i przekopiować).
[#14] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@rzookol, post #11

Ale czy trzeba mieć orginał aby zagrać w ET ? Na PC ET było do ściągnięcia za free jako wersja samodzielna i nie trzeba było mieć oryginału.
[#15] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@Sventevith, post #14

nie, no, za free
[#16] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@Jacek Piszczek, post #13

można ją jednak ściągnąć ręcznie i przekopiować

Ooo...Skąd można zassać potrzebne uaktualnienie ?? Bo używam Play Online a jak wszystkim wiadomo do modemu USB brak sterów, więc z neta na MorphOS-ie nici.


Ostatnia edycja: 06.07.11 21:28:53
[#17] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
Fak trzeba było pega nie sprzedawać. Chociaż się po sprzedaży szybko rozsypał. A tak czekałem na ta giercę
[#18] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@waldiamiga, post #16

To włącz w windowsie na połączeniu PlayOnline opcję "dzielenie łącza internetowego", podłącz kablem sieciówkę MacaMini z PC na którym jest modem i już masz internet. C'est facile :)
[#19] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@rzookol, post #15

Nie widzę możliwości instalacji Enemy Territory w Instalerze prosi o CD.
[#20] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
heh to kiedy port na 060 AGA
[#21] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@HOŁDYS, post #20

Źródła są, zrób.
[#22] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@Sventevith, post #19

To jest port RTCW jedynie.
[#23] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@HOŁDYS, post #20

Hołdys pijesz? Bo ja piję i gram w RTCW:)
[#24] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@_arti, post #4

64mb? pokaz mi uzytkownika windoze ktory nie korzysta z pamieci wirtualnej.
[#25] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a
No i mamy ostatni produkt id software, który da się przeportować na ami-systemy. Wielka produkcja (jak na óczesny światowy poziom i na obecny amigowy poziom). Zdaje się jest na silniku QuakeIII, bo chyba niedłuo po nim wyszła, a nie wymaga shaderów (następne już wymagają).
Za ten port bigfootowi należy się żelazny krzyż - takie hitlerowskie ważne odznaczenie. Hitlerowskie, bo pasuje do tematyki gry. :)
[#26] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@MDW, post #25

No i mamy ostatni produkt id software, który da się przeportować na ami-systemy.

Z tego co pamiętam to Doom 3 też nie wymaga jednostek Pixel Shader. Odpalałem go kiedyś na GeForce 4MX 460 i działał...Wyglądał biednie i kulawo ale grać się dało. Ofkoz mogę się mylić, latka lecą skleroza też.
[#27] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@waldiamiga, post #26

dum3 to porazka jest, chyba nie chcialbym widziec tego czegos na amisystemach. Ciemnosc=klimat, wtf?
[#28] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@waldiamiga, post #26

Z tego co pamiętam to Doom 3 też nie wymaga jednostek Pixel Shader.

Możesz mieć rację. :) To znaczy Doom 3 może wykorzystywać shadery ale może ich nie wymagać. To była taka przejściowa gra, która faktycznie mogła jeszcze być pisana "podwójnie". Oczywiście jak karta nie ma shaderów to wiele efektów jest po prostu wyłączonych. No ale powinna wtedy działać. Teraz sobie przypominam, że ja też odpalałem demo Dooma 3 na swoim ówczesnym Duronn 750MHz z GeForce2MX 200. Z włączonymi dynamicznymi cieniami i oświetleniem chodziło to wtedy od 1 do 3 FPS. :) Doom 3 długo był dostępny tylko jako demo, bo czekali z wypuszczeniem aż świat sprzętu dogoni to co id Software zrobiło. :)

Wikipedia podaje, że Doom 3 jest na silniku idTech4, który ma już nawet tę ich słynną technologię MegaTexture. Z tego co pamiętam to jak ta technologia powstała (to znaczy jak Carmack ją odkrył w jakichś archiwach wykładów na SIGGRAPH, hehe) to karty z shaderami były już standardem. No ale chyba faktycznie Doom 3 potrafi się tak zdołować żeby chodzić na kartach bez shaderów. Czyli myliłem się. Faktycznie jest tak jak piszesz i mamy jeszcze jedną grę, która kiedyś będzie na MorophOS-a. Będzie już wyglądała trochę inaczej niż może wyglądać ale będzie.

Dzięki za słuszną uwagę.
[#29] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@_arti, post #4

Duzo pokladow pamieci? To znaczy ile?

Wg. Krashana gra zabiera ok.180MB ramu.
[#30] Re: Return to Castle Wolfenstein dla MorphOS-a

@MDW, post #28

chodziło to wtedy od 1 do 3 FPS. usmiech Doom 3 długo był dostępny tylko jako demo,

Ha, czyżbyś miał "słynną" wersje Alpha Leaked która wyciekała na jakiś rok przed premierą Dooma 3? Też ją miałem, praktycznie zerowa optymalizacja.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem