Komentarze do artykułu: Hired Guns

[#1] Re: Hired Guns
Ja pamietam, ze jednak mozna podniesc przedmioty zabitych towarzyszy. Trzeba tylko wejsc na pole zajmowane przez trupa, przejsc do "inventory" i normalnie podnosic.

Choc moim zdaniem nadal powinno sie zaczynac etap od poczatku kiedy ktos z druzyny zginie.
[#2] Re: Hired Guns
Mi się niewydaje, a razcej jestem pewien, że da się zbierać przedmioty po naszych poległych bohaterach. Już niepamiętam dokladnie, czy występwało to wszędzie, ale gdy zginiemy przypadkiem na chodach, to gra się zawieszała.
[#3] Re: Hired Guns

@Korni, post #2

Dodam, że patent z umieraniem na schodach (jakież to romantyczne..)sprawdzał się tylko na jednej z misji w oryginalnej kampanii-bo tylko w niej zaraz przy schodach jest banda "złych" czjących sie na naszych "dobrych".

A zbieranie broni po trupach... to oczywista sprawa. Ciekawe czy jest ktoś, kto przeszedł grę bez ładowania save'a po śmierci jednego z bohaterów?
[#4] Re: Hired Guns

@Jaszczur, post #1

Tak, macie rację. Istnieje możliwość zebrania przedmiotów po zmarłym kompanie. Rzadko kiedy martwiłem się tym, że ktoś umarł, bo wydaje mi się, że gra bez jednej postaci nie ma sensu (zawsze po śmierci odczytywałem stan gry). Możliwe, że wnioski, które opisałem wyciągnąłem ze śmierci na schodach lub licho wie w jakim miejscu, ale fakt jest taki, że raz nie mogłem przedmiotów odzyskać. Naniosę stosowne poprawki do tekstu.
[#5] Re: Hired Guns
wsiaklem w nia .. co do efektow dzwiekowych mimo ze pisze o wymaganiach 2 MB CHIP program spokojnie zadowoli sie 1 MB CHIP + 1 MB FAST ..
[#6] Re: Hired Guns
zrobilem test zainstalowalem gre na HD uruchomilem misje nacisnlem help ..przy duzej ilosci pamieci FAST jest mozliwe powrot do WB nie wychodzac z gry .. tak tez zrobilem

z 2 MB CHIP zostalo 660 kb Free a do tego 800 kb FAST RAM mniej

czyli gra naprawde wykorzystuje CHIP RAM 2 MB
[#7] Re: Hired Guns
Super recenzja :)



słyszałem ten tytuł wielokrotnie w latach mej malenkości :P ale nie wiedziałem ze to jest RPG a właściwie cRPG - chętnie w nią ogram! :)
[#8] Re: Hired Guns
Swego czasu wyciekła beta zawieszonej kontynuacji Hired Guns dla PC na silniku Unreala, więcej info tutaj: http://www.betaarchive.com/forum/viewtopic.php?t=992

Screeny: http://uk.media.pc.ign.com/media/010/010379/imgs_1.html

Download: http://fromwithin.com/files/HiredGunsSequel.iso
[#9] Re: Hired Guns
Witam.

Uzupełnię niedostatki i błędy na stronie Hired Guns.

Dawno temu sprawdzałem siłę broni strzelając do CIMa. Po porównaniu z siłą ataku na stronie tematycznej Hired Guns w Strefie Gier którą podał chyba Solo Kazuki, wyszły podobne siły ataku choć w innej punktacji.

Sprawdziłem siłę ataku min i Psionic Amp - podaję siłę według tej na stronie.

Wybuch Proximity Mine ma siłę 27000.
Wybuch Proximity Mine 2nd Edn ma siłę 29000.
Wybuch granatu rzuconego lub wystrzelonego ma akurat 10000.

Blast-10 ataków x 350 w 4 kierunkach
Devastate-5 ataków x 750 - w miejscach z sufitem podmuchy latają bez końca
Electrify-20 ataków x 450
Fireball-20 ataków x 550
Fry-10 ataków x 2800
Inferno-20 ataków x 750
Lightning-15 ataków x 1400
Shock Blast-6 ataków x 1850 - 4 pola wokół atakującego
Sonic Blast-10 ataków x 900 - 3 pola wokół atakującego

Bridge występuje w wersjach 3,4,8,10,15 ładunków. Część w misjach pojedynczych.
Feather sprawia że wszystko co żołnierz dźwiga waży zero kg.
Part Waves tworzy suchy tunel w wodzie.
Quench tworzy pod wodą Bottle - z niczego.
Watertight chroni ludzi i sprzęt przed wodą - i tu jest błąd lub niedokładność.
Fireshield zmniejsza 8-krotnie obrażenia od podmuchów i kul ognia.
Shield zmniejsza 8-krotnie obrażenia od broni palnej,laserów,granatów i walki wręcz.
Granite Strength zwiększa udźwig o połowę na 4 minuty i zmniejsza o 1/3 obrażenia.
Titanium Strength zwiększa udźwig o połowę i zmniejsza 2-krotnie obrażenia.

Hyd-Fluorine Hand Laser zawiera 100 ładunków - tyle pisze w tabelce ale w opisie broni pisze 50.

1 Kjoule zawiera 50 energii, 3 Kjoule - 100 a 6 Kjoule zawiera 200. Różnią się obrazkami - 1,2,3 baterie.

Amunicja 9mm, 18 i 44 występuje w dwóch odmianach, siłę strzału mają identyczną a różnią się ilością pocisków. O ile 9 i 18 ważą po kilogramie to 44 waży sporo. Magazynek 250 sztuk waży 5kg a 150 sztuk 3kg. Jeśli w magazynku zostaje 50 sztuk to tylko 1kg. Teraz jeżeli załadujemy 200 z 250 pocisków do pustego Mounted Mini Guna, ilość kilogramów dźwigana przez żołnierza nie zmienia się. Ale wystarczy odłożyć na ziemię lub podnieść cokolwiek a amunicja załadowana w broń staje się nieważka, lub raczej aktualizuje się ilość pocisków w magazynku i dopiero teraz ciężar się zmniejsza.

Tak samo w przypadku Mounted Machine Gun i M73 Auto-Gun. Jeśli magazynek zostaje załadowany w całości ciężar sam się aktualizuje. Ten sam efekt braku zmiany wagi jest po ustawieniu Auto-Sentry. Występuje też przy drugim użyciu Psionic-Amp Granite Strength i Titanium Strength gdy przekroczymy ładowność w czasie trwania pierwszego.

Ciężar jaki mogą dźwigać nasi bohaterowie wynosi około 14 procent Physique i wynosi tyle co podaję niżej. Każda postać może nosić 30 przedmiotów w plecaku plus jedną w ręku.

Adele-13kg
Bonden-29kg
Clavius-21kg
Cheule-18kg
Cim-45kg
Cim-Lite-35kg
Desverger-25kg
Jenillee-13kg
Katrina-18kg
Kiurcher-26kg
Miyriel-14kg
Rorian-21kg

Jedzenie i apteczki dodają pewien procent Fitness. U różnych postaci może być punkt więcej niż podałem. Apteczki dla ludzi i robotów jednak nie uzupełniają 100 procent życia.

Apple-15
Bottle-30
Cheese-20
Crusty Baguette-15
Chicken Drumstick-18
Flask-25
Large Loaf-45
Medical Pack-91
Nuts-15
Psionic Amp Heal-100
Droid Repair Kit-92
Standard Ration 1-30
Standard Ration 2-45
Standard Ration 3-60

Tips Applegate poza możliwością otwarcia wszystkich drzwi zmniejsza także 4-krotnie obrażenia.

Chciałbym też dodać że przeszedłem na Amidze piracką wersję gry o co pytał w innym wątku Korni 11 lat temu. Ale zapis na dysku się psuł - pisało this is an illegal copy, dlatego zapisywałem tylko w ramie a Amigi trzy dni nie wyłączałem. Teraz grałem na FS-UAE gdzie można zapisać w dowolnym momencie, ale u jednej postaci w połowie gry nie mogłem podnosić niczego, zniknął jej DTS ale mapę rysował. A czasem innym znikała mapa terenu który już odkryli i trochę błądziłem.

Dodam jeszcze błąd do poprawki w dziale Porady - powinno pisać tam zanurzone i wysłać.

Do tego Mailman nie poprawił w opisie gry że jednak można podnosić przedmioty po zabitych
a minęło 9 lat.

Nie wiem czemu dopisało w tym miejscu zamiast w hired guns. Przed dopisaniem komentarza otwierały się komentarze do hired guns a teraz do tego miejsca. Proszę o przeniesienie tam gdzie trzeba.

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2015 22:54:57 przez prophesore

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2015 22:58:15 przez prophesore
[#10] Re: Hired Guns

@prophesore, post #9

Dzięki. Teraz jest tam gdzie trzeba. Ale wcześniej były inne komentarze

link
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem