Komentowana treść: Film prezentujący prototyp karty Xorro
[#31] Re: Film prezentujący prototyp karty Xorro
ooo, jakie to amigowe, kazdy przeciez na swojej amidze 500 zamiast ogladac demka i grac robil dyskoteke z lampek na choince . niedlugo xena bedzie zaparzac kawe, zob. jak z obudowy x1000 wyjdzie zlote ramie c3po - fripioo... itd. , kopara wtedy wszystkim opadnie

A co do samej prezentacji, to do czego ma to sluzyc ?. Przychodzi mi tylko na mysl budowanie reklam swietlnych led na bazie xmos.
[#32] Re: Film prezentujący prototyp karty Xorro

@posylus, post #29

Ale to nie jest niekonstruktywna krytyka. To jest po prostu szczere zdziwienie, że ktoś się usiłuje popisywać czymś tak banalnym. Ja nie jestem programistą, nie jestem elektronikiem, o projektowaniu pcb nawet nie usiłuję myśleć. Ale napisanie programu sterującego kolejnością zapalania się diodek? Jakiż problem? No daj spokój, to są myki rodem z "Bajtka", z lat osiemdziesiątych. I co byś nie napisał, to tego "pokazu" nie obronisz.

Pogodnie i serdecznie
Des
[#33] Re: Film prezentujący prototyp karty Xorro

@posylus, post #29

Właśnie, że to jest dokładnie coś takiego, bo w tym przypadku też stosowane są bezpośrednio I/O Xeny, których wyprowadzenia są na Xorro. I w Xenie masz program składający się z pętli i odpowiedników sbi() i cbi() (swoją drogą od dawna tego w libc avr nie masz tylko np. |=_BV() albo (albo coś silnik forum przycina więc odpuszczę przykłady))
Złącze Xorro to fizycznie pci-e którego libsy ma nawet eagle i jak bardzo chcesz mogę to ci udowodnić. A zmiany stanów I/O MCU XMOS względem zmiany stanów I/O MCU AVR przy wyciągniętych pinach I/O do slotu to jest żadna różnica.

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2012 22:18:10 przez abcdef
[#34] Re: Film prezentujący prototyp karty Xorro

@Des, post #32