[#29]
Re: Rozszerzenia pamięci w natarciu
@HOŁDYS,
post #21
DPaint i B17 tylko wykorzystywaly to to .. a to troche malo.
No nie wiem czy "tylko", bo np. F/A 18 Interceptor wykorzystywał numeryczną do zmiany widoku, Protracker do szybkiego przełączania sampli.
Odpaliłem którąś z części Gooblins, i wybór języka na początku gry był na numerycznej, przez co nie mogłem gry odpalić na A600...
Oczywiście ma tam jakieś zalety, ale piszemy o wadach :) A wadą była poprawna obsługa HD tylko na wybranych wersjach ROMu :P
edit-----
Wadą była też potrzeba wgrywania 1.3 do odpalenia niektórych gier z A500, a dokładnie mała ilość wolnego RAMu po tej operacji. Na A1200 nie była to już aż taka wada, bo z 2mb chip zostawało 1,5mb :)
Ostatnia aktualizacja: 28.07.2012 07:37:29 przez kjb666