Komentowana treść: Wings: Directors Cut
[#1] Re: Wings: Directors Cut
Czy kwota bounty to 350 dolarów ,czy 350 tysięcy?:)
[#2] Re: Wings: Directors Cut
Kozacka lotnicza kurtała za 10k papierów. Spasła by mi.
[#3] Re: Wings: Directors Cut

@simka113, post #1

Tysięcy, tysięcy. Zmieniłem na słownie, żeby było superczytelnie.

P.S. Wystarczy kliknąć na link, żeby się przekonać o jakiej kwocie mówimy. A jeśli pojawią się wątpliwości (czemu tak dużo) to zawsze można poczytać tutaj.

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2012 17:50:48 przez recedent
[#4] Re: Wings: Directors Cut
Grało się grało w Wingsa :) Byłoby super jak by ta nowa wersja była przepisana na Amigę OK
[#5] Re: Wings: Directors Cut

@parallax, post #4

Jest taka szansa (jest o tym mowa w tekście newsa), ale:

1. najpierw trzeba te 350 kafli uzbierać (co jest chyba nierealne zważywszy na tendencje)
2. nie licz na to, że będzie to wersja na "klasyka"
[#6] Re: Wings: Directors Cut
Nie ma jak kurtka z logo Wings za 10.000 dolarow. :P
[#7] Re: Wings: Directors Cut
Gdybym był bogaty i miał na zbyciu 350 tysięcy to bym dał ale postawiłbym warunek. Nowa wersja ma działać na AmigaOS4, MorphOS i AROS. :) Ciekawe jakby się do tego ustosunkowali. :)
[#8] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #5

Brałem pod uwagę nowsze modele, chociaż na klasyka też by się przydała, taka zubożona wersja :)
No a suma jest spora zważywszy na czas :)
[#9] Re: Wings: Directors Cut

@Leon, post #6

Mnie tam bardziej podoba się pudełko z własną twarzą. Aż sobie sam zrobiłem :) Tylko zdjęcie mało aktualne, ale to detal.




Ostatnia aktualizacja: 22.08.2012 22:15:25 przez recedent
[#10] Re: Wings: Directors Cut

@parallax, post #8

Taka zubożona potężnie wersja to mogłaby by powstać na X1K........ jakis port z platform mobilnych, nic więcej. Podobnie MorphOS.
System mogący pociągnąć dzisiejszą grę w miarę bezstratnie to jedynie AROS na jakims mocnym konfigu......
Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
[#11] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #5


1. najpierw trzeba te 350 kafli uzbierać (co jest chyba nierealne zważywszy na tendencje)


Nierealne , niby czemu . Ostatnio na kickstarterze zebrano kilka milionów "baksów" na konsole do gier, albo kilka innych milionów na stworzenie przygodówek przez Tima Schafera , więc te 350 tyś $ są jak najbardziej realne :D
[#12] Re: Wings: Directors Cut

@michalmarek77, post #10

Nie przesadzaj... Widziałeś te screenshoty i filmy? I tego niby nowe amisystemy nie uciągną?

@Olo: Nierealne głównie z tego powodu.

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2012 20:14:55 przez recedent
[#13] Re: Wings: Directors Cut

@MDW, post #7

I na klasyka w wersji zubożonej OK
[#14] Re: Wings: Directors Cut

@parallax, post #13

To w sumie na jaka konkretnie platforme ma byc ta gra?
[#15] Re: Wings: Directors Cut

@Olo, post #11

Nierealne.

OUYA to faktycznie ciekawostka. Aż dziw bierze, że żaden developer amigowych systemów się tym nie zainteresował. Przecież to może być idealny sprzęt do neo-amigowania.

Tim Schafer (współ)tworzył kultowe pozycje kochane przez dosłownie wszystkich. Dzis także robi świetne rzeczy (Iron Brigade , aka Trenched, , Stacking czy Costume Quest) więc wiadomo, że kasa wydana na KStartera nie pójdzie na marne. Schafer to MARKA.
Wings ,niestety, jest kultowy jedynie wśród Amigowców grających w to kiedyś tam. Czyli obecnie może z tysiąc osób.... Gra fenomenalna, ale niestety, tylko na Amidze osiągnęła rozgłos.......
Ciekawe ilu w to grało na GBA .....
Jeśli tytuł kojarzy się z Wings 2, będącym faktycznie kontynuacją, to tylko gorzej dla Cinemaware i akcji na KickStarterze.
[#16] Re: Wings: Directors Cut

@selur, post #14

No na Amigę rzecz jasna ;) Na klasyczne amisystemy jak i nowe OK
[#17] Re: Wings: Directors Cut

@selur, post #14

Czytanie nie boli. Gra powstaje na: iOS, Android, PC, OSX i Linuksa.
[#18] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #17

Boli, bo nie kazdemu chce sie czytac od dechy do dechy wszystkie linki i to w dodatku w jezyku obcym ;)
Ale serdeczne dzieki za odpowiedz i taka mala sugestia z mojej strony:
informacja o platformach mogla by byc zamieszczona odrazu w newsie, badz co badz jest to informacja nie obszerna ale dosc istotna.
[#19] Re: Wings: Directors Cut

@selur, post #18

No, skoro boli to zaktualizowałem newsa. Nie chcę zwiększać niczyjego cierpienia Przy okazji - doczytałem o Androidzie.
[#20] Re: Wings: Directors Cut

@waldiamiga, post #2

jesli chodzi o ten przedzial cenowy to takie tez sa w sklepach : http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=13129087&utm_medium=13129087&utm_source=Nextag&utm_campaign=CSE
; http://www.nextag.com/aviator-jacket/compare-html. A w Moskwie czy zamknietych butikach pewnie jest i drozej za taki model. Moze to i wstyd sie przyznac, ja osobiscie preferuje kupowanie najtanszych, bo ciagle niszcze odziez, zreszta nie lubie jak ktos patrzy na marke(w najdrozszych czy najtanszych miejscach jak w barach Pampelonne i tak sie odrywa metki).

Zreszta ona tu jest dodatkiem do bonusow.

Choc trzeba przyznac, ze cena wersji pudelkowej lekko wysrubowana, biorac pod uwage, ze to glownie odgrzewanie kotleta(aczkolwiek bardzo smacznego i moze byc rowniez smakowity). Plus dla nich za uwolnienie zrodel, ale dopoki nie wypuszcza/nie zadeklaruja pudelkowej pod linuxa to nie wiem czy wspomoge ich chocby dolarem, tak z gory .
[#21] Re: Wings: Directors Cut

@michalmarek77, post #15

"Wings ,niestety, jest kultowy jedynie wśród Amigowców grających w to kiedyś tam. Czyli obecnie może z tysiąc osób.... Gra fenomenalna, ale niestety, tylko na Amidze osiągnęła rozgłos......."

Potraktuje ten komentarz jako zart, niesmaczny ale zart... Wings to generalnie(podobnie jak wiekszosc produktow tej firmy) gra ze "zlotego okresu" Ami. Bardzo duzo osob kojarzy ta gre. Jesli chodzi o symulatory I wojenne, smiem twierdzic, ze (moze choc watpie poza Sopwithem/samolocikiem na DOSa), ze jest najpopularniejszy. Nawet bardziej od Red Barona i innych.(oczywiscie zakladajac pewien przedzial wiekowy, ale raczej wiecej ludzi bez stycznosci z Wings nie gralo w jakiekolwiek symulatory lotnicze I wojny niz Ci ktorzy mieli stycznosc z ta gra)

Ludzie kojarza ta gre przede wszystkim za grafike(naprawde niezla), i atmosfere kinowa(zwlaszcza dziennik) wykreowana przez Cinemaware. Sadze, ze nie liczac Defender of the Crown,, to gra ta jest ich najbardziej udanym i popularnym produktem...

Oczywiscie te nowe Wings to nie bedzie cos w rodzaju "Rise of flight", ktore jest bodajze najlepszym wspolczesnym symulatorem I wojennego samolotu.
[#22] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #5

1. najpierw trzeba te 350 kafli uzbierać (co jest chyba nierealne zważywszy na tendencje)

Proszę Cię...
Nie takie kwoty na kickstarterze już były zbierane (i się udawało).
[#23] Re: Wings: Directors Cut

@GumBoy, post #22

Patrz: Post nr 12. Dalej uważasz, że im się uda?

P.S. Dla tych, którzy nie lubią klikać w linki - łobrozek:



Ostatnia aktualizacja: 23.08.2012 08:11:57 przez recedent
[#24] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #23

Widac ze srednio sie w projektach Kickstarterowych orientujesz. Zostalo kilkanascie dni, to kawal czasu w tym systemie. Bywalo, ze projekty stal w miescu a dwa dni przed deadlinem ruszaly z kopyta z gromadzeniem funduszy. Poza tym nie napisalem, ze im sie uda, tylko podwazylem Twoja opinie na temat niemozliwosci wykonania zadania.
[#25] Re: Wings: Directors Cut

@GumBoy, post #24

Ja też nie napisałem, że im się nie uda (cytuję: co jest chyba nierealne zważywszy na tendencje). Widzisz? Tyle hałasu o nic...
[#26] Re: Wings: Directors Cut

@recedent, post #25

No właśnie tym stwierdzeniem o nierealności pokazałeś że o Kickstarterze chyba pierwszy raz słyszysz. Ja uważam że jest to jak najbardziej realne i się z Toba nie zgadzam. Zwłaszcza, że podpierasz się tendencją, która akurat nie jest jakaś specjalnie zadziwiająca. Wiekszość projektów miała przyrosty po jakimś czasie dopiero, nie wszystko było takim ewenementem jak np. Wasteland 2.
Ja jestem dobrej myśli.
[#27] Re: Wings: Directors Cut

@GumBoy, post #26

A nie wiem, zobaczyłem sobie tylko na szybko dwadzieścia pierwszych pozycji z Hot List i nigdzie nie zauważyłem, żeby trend był podobny jak w przypadku Wings: DC (ba, są takie, które "Goal" uzbierały już pierwszego dnia/tygodnia). Oczywiście chętnie przyznam Ci rację jeśli okaże się, że się myliłem. Czas pokaże.
[#28] Re: Wings: Directors Cut

@GumBoy, post #24

W przypadku WINGS nierealne jest osiagniecie wymaganego pulapu.
Tak jak napisalem w poscie 15, gra jest zbyt "no name" by to przeszlo.
Niestety
[#29] Re: Wings: Directors Cut
W sumie, z uzbieranym już budżetem mogliby na luzach zrobić grę na iOS/Android.
[#30] Re: Wings: Directors Cut

@michalmarek77, post #28

Zobaczymy.
Inna sprawa, że fajniejsze i bardziej rozbudowane projekty miały pułap zbliżony.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem