@fedaykin,
post #36
Oczywiscie wszytsko zalezy od tego, jaka to ma byc gra. Z concept art wnioskuje, ze cos na miare Blazing Angels.
Kwoty ktore przytoczyles pomine, bo nawet nie wiem jak sie zabrac za komentarz :)
Skupie sie na tych 350k. 10 osob na caly etat przez rok, bardzo optymistycznie, no ale zalozmy, ze znalazlo sie 10 seniorow, ktorzy z jakiegos dziwnego powodu chca odejsc ze swoich swietnie platnych prac i zajac sie tym. Ludzi ze swietnym doswiadczeniem, kotrzy nie zadaja pytan i pracuja pelna para. Ludzi, kotrzy przezszli w zyciu przez robienie wielu gier porownywalnego kalibru, kotrzy wiedza jakie problemy na nich czyhaja. Ludzi, ktorzy potrafia zrobic TAKA gre w rok. Ludzi, ktorzy napisza od zera silnik, ktorzy poradza sobie bez ludzi do okola projektu (chocby sekretarki).
Sprawdzilem, developer jest we Wloszech. Proponujesz im $35k na rok, nie spominajac komputerow do pracy, biura, oprogramowania i tak dalej... Musze w ogole pisac dalej? :)
Oczywiscie jest to inwestycja. Ludzie wchodzacy w to dostaja albo duzo wiecej pieniedzy od publishera, ktory zwyczajnie ryzykuje, albo sami ryzykuja ze swoich oszczednosci liczac na duze zyski z gry. 350k to brakujaca suma do zamkniecia calosci.
ps. W wymienieniu profesji zapomniales jeszcze o ludziach, ktorzy zrobia gre (nie bede sie czepial i na tym przestane, haha ;)) wymieniles program, grafike, dzwiek (przeogromne uogolnienie w kazdej dziedzinie, ale przymknijmy na to oko) ;)
Ostatnia aktualizacja: 26.08.2012 06:24:43 przez karol
Ostatnia aktualizacja: 26.08.2012 06:25:05 przez karol