[#22]
Re: Wersja preview nowej gry Astro Blox
@GumBoy,
post #20
Są, oczywiście, istnieje jednak problem z remappingiem obrazka. Na AmigaOS 3.5 ten remapping jest dosyć dobry (testowałem już remapowanie grafiki Astrobloxa do ekranu WB w 64-128 kolorach, można zobaczyć dowód na mojej stronie internetowej), ale ja skłaniam się do obniżenia wymagań (do AmigaOS 3.0). Dlatego wybieram najlepsze rozwiązanie na Amidze dla gier - własny ekran z własną paletą kolorów. Muszę zdecydować się albo pójść w jedną (AmigaOS3.1, AGA), albo w drugą stronę (AmigaOS3.5, AmigaOS4.0, RTG), trudno te rzeczy wybrać równocześnie, bo inaczej wygląda realizacja wielu aspektów programu. Ponieważ jak stwierdzono w tym wątku grafika jest dosyć mało-kolorowa myślę, że użytkownicy klasyków będą mieli większy pożytek z mojej gry.