Komentowana treść: DigiBooster 3 wydany
[#1] Re: DigiBooster 3 wydany
Bardzo dobra wiadomośćOK Po tylu latach w końcu jestpomysł
[#2] Re: DigiBooster 3 wydany
Kraszan rulez!
[#3] Re: DigiBooster 3 wydany
Zamówie płytę. Wstyd bo nie mam nawet powerbooka w Dublinie przy sobie. :( dopiero za miesiąc czekam na recenzje. Szczególnie przez starych modułowych wyjadaczy.
[#4] Re: DigiBooster 3 wydany
Super szeroki uśmiech testowałem poprzednie bety na AmigaOS i pod SAM i pod A4000 z PPC i działały świetnie. Zaraz zamówię....

...a jednak poczekam z zamówieniem na dostępność w RetroAmi skoro ITU już potwierdził, że będzie miał na magazynie. Trzeba popierać rodzimy biznes.

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2014 15:36:52 przez alekc
[#5] Re: DigiBooster 3 wydany
Bardzo dobra wiadomość, gratulacje dla autora OK
Super, że będzie również można kupić w sklepie, w PL.

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2014 15:37:28 przez flops
[#6] Re: DigiBooster 3 wydany
:) czekałem na to info! ok, racja
[#7] Re: DigiBooster 3 wydany
OK
[#8] Re: DigiBooster 3 wydany
Kraszan rządzi pokłony

Ja mam takie pytanie, czy można załadować do DB ścieżkę dźwiękową z filmu nagranego jakimś
urządzeniem cyfrowym - kamera, telefon itd. i potem obrobić, pociąć albo dodać efekty?
[#9] Re: DigiBooster 3 wydany

@waldiamiga, post #2

Z muzyką jestem za pan-brat,, ale jako sluchacz, komponowanie to skomplikowana sprawa.
Może bym popróbował, ale cena musi być jakaś amigowa, wiem gentelmani o kasie nie gadają OK
[#10] Re: DigiBooster 3 wydany
Yech :))
[#11] Re: DigiBooster 3 wydany

@alekc, post #4

Produkt dodany do sklepu. Niebawem pojawi się też CygnusEd.
[#12] Re: DigiBooster 3 wydany

@Radek_Cz, post #8

W zasadzie DigiBooster 3 nie jest ukierunkowany na montaż audio, ale... Podstawowym ograniczeniem może być to, że program pracuje z samplami monofonicznymi, więc źródłowa ścieżka zostanie skonwertowana do mono. Druga sprawa to format pliku. Aktualnie DB3 wczyta bezpośrednio 8SVX, 16SV, AIFF i WAVE, ale nieskompresowane. Zapewne trzebaby tę ścieżkę z kamery skonwertować. Potem jest już prościej, nie ma limitu na długość sampla, innego niż dostępna pamięć. Sampla możemy ciąć i sklejać, można też później "zagrać" nim na jednej ścieżce (nuta C-4 da oryginalną szybkość odtwarzania), a na pozostałych dodać jakieś efekty. Synchronizacja czasowa może być jednak dość niewygodna, bo tracker nie ma wprost podanej skali czasu. Ułatwić sobie można np. ustawiając "speed" na 10, wtedy każda linia patternu trwa dokładnie pół sekundy. Do tego robimy patterny po 120 wierszy i mamy co minutę pattern... Cały DB3 synchronizuje odtwarzanie ramkami audio, więc dokładność montażu będzie stuprocentowa, chociaż na pewno programy przeznaczone do montażu audio będą wygodniejsze w użyciu.
[#13] Re: DigiBooster 3 wydany

@ITU, post #11

szeroki uśmiech

Czy wersja dodana to jest płyta CD czy download bo nie mogę znaleźć takiej informacji? Wolałbym zamówić jednak CD pomimo trochę wyższej ceny.
[#14] Re: DigiBooster 3 wydany
No i mamy datę i wydarzenie, które warto zapisać w amigowym kalendarium.

Czy tylko ja nie potrafię znaleźć ceny DigiBoostera3 (wersja "plikowa", płyty nie potrzebuję)?
[#15] Re: DigiBooster 3 wydany

@MDW, post #14

"Please choose an option"
[#16] Re: DigiBooster 3 wydany

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #15

"Please choose an option"

Faktycznie jest. Dzięki. To było zbyt oczywiste żebym zauważył. ;) Wyobraź sobie, że ja mam tak niemal codziennie. :)
[#17] Re: DigiBooster 3 wydany
Taka drobna uwaga. W minimalnych wymaganiach podane jest 68020 a w zalecanych.. o niebo wieksze. Skad taka przepasc..
[#18] Re: DigiBooster 3 wydany

@selur, post #17

Pewnie na 020 jesteś w stanie napisać 4CH, ale Multi to już zabawa dla masochistów. Zresztą - jest przecież demo, można samemu obadać.
[#19] Re: DigiBooster 3 wydany

@selur, post #17

Taka drobna uwaga. W minimalnych wymaganiach podane jest 68020 a w zalecanych.. o niebo wieksze. Skad taka przepasc..

Wymagania minimalne to takie, żeby dało się program w ogóle uruchomić. Tu wystarczy 68020 (program jest kompilowany pod ten procesor) i trochę fastu. Natomiast w momencie gdy będziemy próbowali cokolwiek odegrać, pojawiają się wymagania jakie ma wobec mocy procesora silnik syntezy dźwięku. A te, jak na M68k, są niemałe. Nawet 68060 ledwo wyrabia. Niestety. Trochę to może będzie wyglądało dziwnie, że "antyreklamuję" własny program, ale użytkownikom klasyków polecam obowiązkowo przetestowanie wersji demo, żeby nie było rozczarowań. Komfort pracy porównywalny z wersjami dla OS4/MOS-a daje tylko WinUAE.
[#20] Re: DigiBooster 3 wydany

@recedent, post #18

Pewnie na 020 jesteś w stanie napisać 4CH

Szczerze wątpię, chyba, że ktoś potrafi komponować bez odsłuchu, albo za każdym razem renderować na dysk...
[#21] Re: DigiBooster 3 wydany

@MorphOS_pl, post #20

Ciekawy jestem czy będzie działać sensownie na 68030 50MHz, bez GFX, bo podejrzewam że na 68060 66MHz z GFX będzie chodzić bardzo ładnie.
Skąd można ściągnąć moduły (jedno miejsce najlepiej), żeby przetestować program z różną ilością kanałów?
[#22] Re: DigiBooster 3 wydany

@flops, post #21

@flops: Testowałem do 16 kanałów daję radę. Później nie wyrabia. Szkoda trochę czasu, sztuka dla sztuki. To zdecydowanie program dla "Nowych A*mig"
[#23] Re: DigiBooster 3 wydany

@flops, post #21

Ciekawy jestem czy będzie działać sensownie na 68030 50MHz, bez GFX

Oj, nie próbowałem, ale spodziewam się niezłej masakry.

podejrzewam że na 68060 66MHz z GFX

Tego też nie próbowałem, spotkałem się z opiniami, że do 12 tracków jest w miarę OK.

Skąd można ściągnąć moduły (jedno miejsce najlepiej)

ExoticA
[#24] Re: DigiBooster 3 wydany
pięknie. OK Jeszcze klasyki nie umarły, póki DigiBooster żyje!
[#25] Re: DigiBooster 3 wydany

@MorphOS_pl, post #23

Dzięki za odpowiedzi. To chyba przed wyposażeniem się w nowego Digi, muszę wyposażyć się w sprzęt pod AOS 4.1 albo MOS. Szkoda że stary MOS dla CSPPC u mnie nie chce pójść, a do AOS 4.1 nie mam karty graficznej, tylko AGAty :-/
Chyba że ktoś chce się pozbyć w sensownej cenie karty GFX na Zorro III. Ja mam OpalVision, typowo Amigowa karta 24-bit, ale niestety bez RTG.

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2014 21:25:14 przez flops
[#26] Re: DigiBooster 3 wydany

@flops, post #25

Dzięki za odpowiedzi. To chyba przed wyposażeniem się w nowego Digi, muszę wyposażyć się w sprzęt pod AOS 4.1 albo MOS.

Ewentualnie, posiadając sprzęt, można odpalić pod WinUAE. DigiBooster 3 jako program całkowicie systemowy, znakomicie chodzi z włączonym JIT-em, współpracuje z dedykowanym WinUAE sterownikiem Picasso 96 i takimże 16-bitowym sterownikiem AHI. Osobiście "wyciągnąłem" bez najmniejszego problemu 48 kanałów na prehistorycznym laptopie z Pentium M 1,2 GHz. Na nowszym sprzęcie będzie tylko lepiej.

Na AOS4/MOS rezerwa mocy procesora jest na tyle duża, że tylko na Efice udało mi się program "przytkać" po przekroczeniu 144 kanałów. Power Mac G4 500 MHz spokojnie dźwignął wszystkie 254...
[#27] Re: DigiBooster 3 wydany

@flops, post #25

Szczerze lepiej kupić nowy konkretny sprzęt PPC dla zabawy DB3. Nie po to powstawał, by ograniczać się do klasyka.
[#28] Re: DigiBooster 3 wydany
Brawo ten Pan (w domyśle Krashan) OK
[#29] Re: DigiBooster 3 wydany

@MorphOS_pl, post #26

Ale ja jestem klasykowym masochistą... I w dodatku mam problem miejsca na biurku. Szkoda że AOS nie działa na MacuMini, albo nie ma takiej wersji Sam, to jeszcze bym upchnął na biurku.

144 kanałów, na pewno nigdy tyle nie będę potrzebował (zrobił ktoś moduł na tyle kanałów?). Moje 366MHz na PPC604 swobodnie by mi wystarczyło.
Szkoda że nie ma wersji na WarpOS pod AOS 3.1/3.9 :-/ Nie potrzebowałbym ekstra karty.
[#30] Re: DigiBooster 3 wydany

@flops, post #29

Ale ja jestem klasykowym masochistą... I w dodatku mam problem miejsca na biurku. Szkoda że AOS nie działa na MacuMini

Czas na MorphOS-a?

144 kanałów, na pewno nigdy tyle nie będę potrzebował (zrobił ktoś moduł na tyle kanałów?).

Na razie "najszerszy" normalny moduł jaki znalazłem miał 36 tracków.

Szkoda że nie ma wersji na WarpOS pod AOS 3.1/3.9 :-/

Pisanie pod WarpOS-a to masakra. No i nie stać mnie na klasyka z PPC . Można więc przyjąć, że wersja WarpOS (ani PowerUP) nigdy nie zaistnieje.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem