[#21]
Re: Franko 2 ufundowane - w tym wersja na Amigę
@BULI,
post #20
Po odpowiedzi na pytanie MDW obstawiam, że nie wyjdzie.
Pewnie ich bezpośrednim zamierzeniem nie była chęć zysku przy pomocy Amigi, tylko odniesienie się do klasyka Franko na Amigę, ale wspomnienie zrobienia gry również na Amigę było niepotrzebne.
Roboty by mieli dużo (olali AOS/MOS/AROS, także zostaje klasyk, a tam jest wszystko pod górkę). Min. konfig to A1200 z 68030 i parę MB FAST (jak wystarczyłoby 8MB to i tak byłoby super), ale całość grafiki trzeba przeskalować z FullHD (lub innej rozdzielczości jaką będą używać na mobilnych urządzeniach) do 640x512 w 256 kol. (a przy tym programowe przeskalowanie raczej nie wystarczy, będzie potrzebna pewnie ręczne poprawianie, żeby ładnie wyglądało, chyba że się zrobi na sztukę). Kupa dodatkowej roboty dla zespołu, ale jak w miarę dobrze za granicą by się Franko sprzedawał, to takie zrobienie gry na klasyka, przyniosłoby im duży rozgłos (nie tylko w Ami światku), ale pewnie na wielu zachodnich portalach pojawiłby się wzmianki, czyli darmowa reklama.
Przy dobrym kodzie, Ami z 68030 na spokojnie pociągnie taką grę (o ile napisze się ją super dobrze). Jedynie jakby cały ekran miałby być odrysowany, spadniemy w okolicę 20FPS (ale pewnie będzie się dało zrobić, żeby nie było takiej potrzeby, scrollowanie jest realizowane sprzętowo na Amidze, więc jeden problem z głowy).
Sytuacja z wypowiedziami Amiga tego nie pociągnie, przypomina mi sytuację z Putty Squad... Chyba że zapomnieli, że oprócz A500 z 1MB istnieją też mocniejsze wersje.
Ostatnia aktualizacja: 14.03.2014 13:40:52 przez flops