@mailman, post #29
@TechNineWonder, post #32
@BULI, post #34
@recedent, post #33
@TechNineWonder, post #36
@michalmarek77, post #37
To nie jest darmowa gra - to, że ma uwolnione źródła nie jest z tym tożsame.
@TechNineWonder, post #38
@TechNineWonder, post #38
@recedent, post #39
"Za Żelazną Bramą" ma więcej niż 4 kolory, ba - ma więcej kolorów niż Catacomb. I nie są to odcienie tego samego koloru.
Gra działa na Amidze poniżej jej możliwości (co w sumie nie dziwi - zważywszy na fakt, że programista nie ma doświadczenia w portowaniu na klasyki).
Zdaniem większości komentujących gra jest słaba. Spora część z nich we wspomnianą grę grała i nadal tak uważa.
@flops, post #40
It is released under the GNU GPLv2. Please see COPYING for license details.
This release does not affect the licensing for the game data files. You will need to legally acquire the game data in order to use the exe built from this source code.
(ja na emeryturze na pewno tak zrobię )
@TechNineWonder, post #35
Bo jak mamy. Niebieski Czerwony i Żółty do tego dodamy jasno żółty, czerwony i niebieski i ciemno żółty czerwony i niebieski.
To mamy dziewięć podstawowych kolorów
Czy może dalej trzy podstawowe kolory i szczęść odcieni
Zacznij odróżniać odcienie od koloru
@recedent, post #46
@TechNineWonder, post #47
@recedent, post #48
pomarańczowy to odcień czerwonego, czy żółtego? Albo zielony - to jest odcień niebieskiego
@TechNineWonder, post #49
@TechNineWonder, post #51
@michalmarek77, post #52
@recedent, post #55
ZŻB nie ma "tysięcy kolorów", ba dobrze dobrane kiladziesiąt.
No to się wydało - Amiga nie wyświetla w trybie HAM 4096 kolorów