@marianoamigo, post #2
@abcdef, post #3
@tWINpIX, post #5
@waldiamiga, post #7
Mechanizmy JIT są/będą?
@rgrg2, post #12
Jaką wydajność da się osiągnąć emulując mc680x0 na rpi w porównaniu do natywnego mc68060 i np. natywnego arm, amd x86-64 2ghz, amd apu a4-5300 3,4ghz ?
@abcdef, post #6
@mschulz, post #14
@MUFA-amigaone-pl, post #16
Ja bym chciał by ci wszyscy zwolennicy Maliny zamiast tych fantastycznych cyferek z SysInfo (niedawno gdzieś widziałem 300 Mips, teraz już 1400)
podali jakieś paktyczne zastosowania typu wynik np. w Quake z ClickBoomu itp.
tam Malina jednak odstaje od mojego kompa o kilka długości.
Tak więc pewnie dopiero seria testów praktycznych przeprowadzonych na oprogramowaniu użytkowym i grach, dałaby rzetelną odpowiedź, jak to z tą wydajnością emulacji klasyka na Malinie jest.
@Sventevith, post #19
Dobra czyli co jest celem, tego emulatora odpalanie arosa 68k na RPi, zamiast budowania wersji dla ARMA ?
@MUFA-amigaone-pl, post #16
@BuLa, post #22
@mschulz, post #20
Dlaczego tylko m68k? Bo moim zdaniem w obrębie 32 bitów to sensowna opcja - kod dla CPU motoroli można w tym wypadku potraktować jako formę pośrednią (cos jak bytekod javy albo .net) tłumaczoną w locie na kod natywny wykonywany na docelowej platformie. W ten sposób zniknęłyby główne bolączki AROSa - brak kompatybilności binarnej między różnymi wersjami i brak stałego ABI - bo wraz z m68k wróciłoby po prostu ABI klasycznego AmigaOS.
@mschulz, post #17
Nie musisz czuc sie zaatakowany, nie taki jest cel tego projektu.
@MUFA-amigaone-pl, post #28
tyle tylko że patrząc na inne testy, choćby te zawarte w programie SysMon, który zawiera w sobie wyniki kilku benchmarków dla różnych dziwnych platform od Wampira po Power 6, to tam Malina jednak odstaje od mojego kompa o kilka długości
@MUFA-amigaone-pl, post #28
Czyżby z chata eXeca?
Po prostu byłem ciekawy innych wyników niz z SysInfo,
Tak więc czekam na testy z Quake, kiedy będzie to możliwe.