Komentowana treść: Nowa płyta XTD: "Impressions"
[#1] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"
Oczywiście można też słuchać bezpośrednio ze strony autora:
https://xtdmusic.eu/index.php?sel=impressions

A osoby wspierające mogą pobrać albumy w audiofilskiej jakości i słuchać ich na tysiąc innych sposobów. Warto wspomnieć, że od pewnego czasu słuchanie ze strony po podaniu hasła (ma je każdy wspierający) jest wygodniejsze, bo można puścić sobie cały album i nie trzeba klikać w każdy utwór.

Ewentualne insynuacje jakobym cokolwiek sugerował są całkowicie bezpodstawne. Te opcje na stronie były przede mną i będą po mnie.

Ostatnia aktualizacja: 26.03.2024 14:30:23 przez MDW
1
[#2] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"

@MDW, post #1

Jaki rodzaj muzyki?
[#3] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"

@MDW, post #1

albumy w audiofilskiej jakości

Nie mam dobrego głośnika.
[#4] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"

@_DiskDoctor_, post #2

Jaki rodzaj muzyki?

Nie znam się na rodzajach muzyki. Dla mnie to jest gatunek „Extend”.
2
[#5] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"
Nie bedzie fizycznych nośników? #smuteczek
[#6] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"

@sunater, post #5

Fizyczne nośniki są a na pewno były. Wyślij maila do XTD, czy jeszcze mu zostały jakies egzemplarze. Adres jest na jego stronie.
[#7] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"
"W serwisach streamingowych", nie "na serwisach streamingowych". "W serwise", "w żołądku" itd., ale już "NA stronie", "NA warsztacie"... Przepraszam, takie zboczenie. ;)
3
[#8] Re: Nowa płyta XTD: "Impressions"

@Drakon, post #7

Musiałeś być w szkole bardzo lubiany :D