[#36]
Re: ile VRAM zjada Wam MorphOS?
@Amig_OS,
post #32
@Amig_OS
Coś tutaj jest nie halo z tymi testami Recendenta. Możliwe że tak jak było napisane w recenzji na PPA, w porcie dla MOSa z uwagi na sprzęt mocno osadzony w czasach pierwszego dziesięciolecia obecnego wieku, wprowadzono jakieś ograniczenia w wyświetlaniu grafiki. Tudzież sam Tiny GL je nakłada, by to jakoś mogło chodzić.
W każdym bądź razie to co pisał Hans na temat wymagań portu dla AmigaOS 4, to całkowita prawda. Chciałem dzisiaj zrobić eksperyment i uruchomić grę w 1920x1080 w oknie i spóbować czy da się to okno przesunąć by zobaczyć zajętość VRAM. Najpierw jednak po prostu uruchomiłem grę w trybie fullscreen w 1280x1024 32Bit by przełączyć się na ekran Workbencha i mieć podgląd na przepis zmiany rozdziałki ze Steama.
Przepisu nie musiałem już jednak stosować gdyż moim oczom ukazał się
widok jak na tym grabie. Czyli rozpalony do czeroności GFX Docy ślący alerty o
wykorzystaniu 91% z 256MB pamięci graficznej oraz info na blece WB, o tym że zostało mi do dyspozycji 29MB. Te 29MB to pewnie sobie system zostawił jako absolutną rezerwę, gdyż zapewne
już wtedy brakło pamięci graficznej i została do tego celu wykorzystana zwykła pamięć RAM.
Ostatnia aktualizacja: 01.08.2018 12:17:18 przez MUFA-amigaone-pl