@podolski_jp, post #3
@mailman, post #1
@mailman, post #1
@Skrzyp, post #6
Mógłbym napisać też o NetBSD na Amidze, jednakże wymagałoby to użycia emulatora do screenshotów
@Krashan, post #5
Przy okazji pytanie do redakcji, bo widzę jako jeden z tematów DigiBooster 3. Czy interesuje Was ewentualny artykuł ode mnie, czy raczej wolicie niezależną recenzję?
@Skrzyp, post #6
Ja mógłbym napisać coś o OpenTyrian, ale nie wiem, czy autor portu jest dość obiektywną osobą...
Mógłbym napisać też o NetBSD na Amidze, jednakże wymagałoby to użycia emulatora do screenshotów, a nie wiem, czy jest to na tyle koszerne, żeby trafiło do magazynu. Na maszynach z PowerPC rónież możnaby coś napisać, ale nie w tym samym numerze :P
@strim_, post #7
@Skrzyp, post #11
Ale pytanie, jak np. zrobię screena z instalatora, który jest konsolowy, na prawdziwej maszynie?
(jakby to jeszcze był framebuffer z konsolami wirtualnymi, jak na Linuksie, to pół biedy, bo jest fbgrab)
@Dopuser, post #20
@Drakon, post #21
@Drakon, post #24
@Drakon, post #21
Czy jeśli chodzi o Battle Squadron to ma to być recenzja? Tak się składa, że to jedna z moich ulubionych gier...
Jeśli tak, chciałbym wiedzieć, ile tekstu wchodzi na 1/2 strony (w znakach ze spacjami).
Chyba, że chcecie kurs ProTrackera ukierunkowany pod kątem chip-muzyki...ale to się zamknie w najmniej 20 dwustronicowych częściach ;)