@chicago, post #31
#include <stdio.h>
main()
{
int liczba=0, i, modulo, licznik=0;
int kwadrat;
printf("Liczby pierwsze\n.");
while(1)
{
liczba=liczba+1;
for(i=1;i<=liczba;i=i+1)
{
modulo=liczba%i;
if(modulo==0)
licznik=licznik+1;
}
if(licznik==2)
printf("\nLIczba pierwsza: %d",liczba);
licznik=0;
}
return (0);
}
@chicago, post #32
@chicago, post #32
__amigainterrupt __saveds void timerVBlankServer(__reg("a1") UWORD *pCounter) { ++(*pCounter); }
UWORD g_uwCounter; // nasz licznik klatek struct Interrupt *g_pInt; void timerCreate(void) { g_uwCounter= 0; // zerujemy licznik g_pInt = AllocMem(sizeof(struct Interrupt), MEMF_CHIP); g_pInt->is_Node.ln_Type = NT_INTERRUPT; g_pInt->is_Node.ln_Pri = -60; g_pInt->is_Node.ln_Name = "Moje VBLANK"; g_pInt->is_Data = (APTR)&g_uwCounter; // to co obsługa dostaje w argumencie g_pInt->is_Code = timerVBlankServer; // nazwa funkcji obsługująca przerwanie AddIntServer(INTB_VERTB, g_pInt); }
void timerDestroy(void) { RemIntServer(INTB_VERTB, g_pInt); FreeMem(g_pInt, sizeof(struct Interrupt)); }
@teh_KaiN, post #35
@strim_, post #36
@teh_KaiN, post #37
@teh_KaiN, post #37
@chicago, post #32
#include <stdio.h>
#include <math.h>
#define TAK 1
#define NIE 0
int CzyLiczbaPierwsza(int Liczba);
int main(void)
{
int Liczba, IloscLiczb;
IloscLiczb = 10000; // tu ustawic ilosc badanych liczb
for(Liczba = 2; Liczba < IloscLiczb; Liczba++)
{
if(CzyLiczbaPierwsza(Liczba) == TAK)
{
printf("Liczba pierwsza = %d\n", Liczba);
}
}
return(0);
}
int CzyLiczbaPierwsza(int Liczba)
{
int Granica, Dzielnik, Wynik;
Granica = (int)(sqrt((double)(Liczba))) + 1;
for(Dzielnik = 2; Dzielnik < Granica; Dzielnik++)
{
Wynik = Liczba % Dzielnik;
if(Wynik == 0) return(NIE);
}
return(TAK);
}
@teh_KaiN, post #37
Przy benczmarkowaniu w sumie też się uwalniasz od różnic w szybkości implementacji device'a. Masz pewność, że wszędzie kod wykona się dokładnie taki sam.
@chicago, post #34
@teh_KaiN, post #35
I tak o to z prawie hello worlda dotknąłeś HW Amigi i od teraz zmienna g_uwCounter zwiększa Ci się 50 razy na sekundę na maszynach w PALu i 60 razy na sekundę przy NTSC. ;)
@mschulz, post #43
@Krashan, post #44
@flops, post #45
Ja używam do wrzucania na GitHub TortoiseGit, wiele repozytorium używałem, ale jakoś nie mogłem się połapać w tym natywnym z GitHuba.
Ja jeszcze będę chciał dodać przykład...
@strim_, post #46
@Hexmage960, post #48
@Krashan, post #49
@Risc, post #51
@teh_KaiN, post #54
@chicago, post #57
@chicago, post #57