@tukinem, post #90
@Hexmage960, post #94
@tukinem, post #95
@tukinem, post #95
@Aniol, post #97
@mastaszek, post #91
@tukinem, post #99
@tukinem, post #100
@tukinem, post #98
Bo lubie pracować na Amidze. To po prostu hobby. Dla mnie to jakby nie sama chęć programowania a po prostu amigowanie. Trochę ppainta, trochę Amosa, posłuchać modów, włączyć jakąś gierkę lub demo. Ogólnie taka zabawa zresztą tutaj wszyscy wiedzą o co chodzi :) przyjdzie kiedyś też czas na naukę protrackera ale póki co skupiam się na Amosie. Chciałbym stworzyć coś co będzie dla wielu Amigowców.
@Nasedo, post #104
@Hexmage960, post #102
@djpiotrs, post #107
@tukinem, post #108
@mastaszek, post #109
@tukinem, post #110
zycia=READBYTE(0) nr_poziomu=READBYTE(1) itp.
PRINT nr_poziomu, zycia
@forge, post #111
@tukinem, post #112
@mastaszek, post #113
@tukinem, post #99
Co robię źle???
LEVEL_WIDTH = 20 LEVEL_HEIGHT = 16 LEVEL_SIZE = LEVEL_WIDTH*LEVEL_HEIGHT LEVEL_AMOUNT = 10 LEVEL_DATA_BANK_NR = 128 TILE_EMPTY = 0
Reserve As Work LEVEL_DATA_BANK_NR,LEVEL_SIZE*LEVEL_AMOUNT For I = 0 TO LEVEL_SIZE-1 Poke Start(LEVEL_DATA_BANK_NR)+I,TILE_EMPTY NEXT
START_ADR = Start(LEVEL_DATA_BANK_NR) END_ADR = START_ADR+LEVEL_SIZE*LEVEL_AMOUNT Bsave "levels.bin",START_ADR To END_ADR
Bload "levels.bin", LEVEL_DATA_BANK_NR
Dim LEVEL(LEVEL_WIDTH-1,LEVEL_HEIGHT-1)
Procedure LEVEL_GET[NR] I=0 LEVEL_START=Start(LEVEL_DATA_BANK_NR)+LEVEL_SIZE*NR For Y=0 To LEVEL_HEIGHT-1 For X=0 To LEVEL_WIDTH-1 LEVEL(X,Y)=Peek(LEVEL_START+I) Inc I Next Next End Proc
@mastaszek, post #116
@asman, post #115