@mastaszek, post #1
@WojoS, post #12
@tukinem, post #14
@mastaszek, post #13
Amosem bawiłem się długo. Za długo. Już z niego nie korzystam
@tukinem, post #20
@tukinem, post #22
A tak to wszystko bardzo szybko i płynnie działa u Ciebie. Teraz nie widzę sensu pisania latami tej gry w C.
@mastaszek, post #24
@Hexmage960, post #26
@Rafael/ARMO, post #28
BTW. Ogólnie do wszystkich którzy robią niekonstruktywne przytyki do Roberta i jego Magazynu, dalibyście sobie wreszcie spokój. Weźcie pod uwagę że komuś możecie swoimi słowami sprawiać po prostu przykrość.
Amos to takie klocki lego, szybko można prototypować proste gry co widać po tym wątku (i nie tylko). Ale to zawsze tylko zabawkowe klocki (nawet Technic) i wychodzą zabawkowe gry (poza kilkoma wyjątkami, które tylko potwierdzają regułę).
@Rafael/ARMO, post #25